- 827 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kod Adı Barış...
Vatan bayrak ve devlet varlığını koruyabilmek için elbetteki birlik ve beraberliğe ihtiyacımız var...
’ Dil, din, ırk, mezhep, giyim kuşam derdiyle uğraşmaktansa bunları kabullenip bu vatan için hep birlikte nasıl daha iyi yaşanır hale getirebiliriz diye düşünmemiz lazım ’
Bir annenin kordon bağı gibi bağlı olan bu vatanın her karışı bizimdir ve bunu koparmaya hiç kimsenin gücü yetmeyecektir.
Ne hikmetse en samimi arkadaşınız alevidir, ne hikmetse Kürt bir aileden kız almışsınız gelininiz olmuştur, aşık olduğunuz sevdanıza dağ çiçeğim ( Güla Çiya Nazenin ) adını koymuşsunuzdur, ne hikmetse akraba bağı ile bağlı olduğunuz kapı komşunuz Çerkezdir.
Tüm bunlara rağmen daha neyin peşindeyiz
Ve
ALLAHÜ zülcelal hz. beşeriyete hitabı
Yâ eyyuhen nâsu innâ halaknâkum min zekerin ve unsâ ve cealnâkum şuûben ve kabâile li teârefû, inne ekremekum indallâhi etkâkum, innallâhe alîmun habîr(habîrun). (Hucurât Sûresi-13).
Ey insanlar! Şüphe yok ki, biz sizi bir erkek ve bir dişiden yarattık ve birbirinizi tanımanız için sizi boylara ve kabilelere ayırdık. Allah katında en değerli olanınız, O’na karşı gelmekten en çok sakınanınızdır. Şüphesiz Allah hakkıyla bilendir, hakkıyla haberdar olandır.
Hadi şimdi başımızı ellerimizin arasına koyup bir düşünelim aşık olduğunuz sevdiğinizi siz baskıyla mı sevdiniz ona bir diretmeyle mi aşık oldunuz buna sanmıyorum ki ben zoraki aşık oldum diyecek insan çıksın
Bizler kan bağı ile bağlanmış bir vatanın kavimlerden oluşan milletiyiz tek bayrak tek çatı altında toplanan.
Hayır diyen var ise geçmişini inkar eder Çanakkale de savaşan dedelerimiz omuz omuza çarpışırken sen Kürtsün, sen Çerkezsin bir mevzi benden uzak dur demedi.
Ve bizleri birbirine bağlayan İslam gibi yüce bir dinimiz varken hala kenetlenemiyorsak Hz. Yusuf’u düştüğü kuyudan çıkaran mevlam bizleri kör bir kuyuya mahkum eder...
Bir yirmi yaşında evladımız daha düşmesin toprağa, akmasın anaların boncuk boncuk gözlerinden yaşlar.
Sen şusun sen busun, sen şu millettensin ben şu millettenim diyen cehaletin babası Ebu Cehil zihniyetinden sıyrılıp BİZ diyen Türkiye için barış dolu günler diliyorum...
18 Kasım - Rasim Yılmaz