BİR SEN BÜYÜTMÜŞÜM YÜREĞİMDE
Nasıl bir şeydin benim için anlatayım istermisin.Anlatayım kelimeler izin verdiğince dinle!
Oklar nereyi gösterirse göstersin bir sözünle,yani sırf sen bu yoldayım dedin ve yanımdasın diye çamurlu olanı tercih edebilecek kadar kendimi bıraktığımdın.Yanındayken üçüncü bir kuvvetten korku duymayacak,hatta farkında olmayacak kadar güvendiğim.
Sen,sevdiğimdin.Nihayet "o" dediğim,sevebildiğimdin.Bitmeyecektin,bitmemeliydin.
Hayatımda, kalbime tek bir tercih şansı vermiştim.Sen kalbimin ilk tercihi son şansıydın.
Bir tek gözlerin baksındı aşkla bana, bir tek sen sarılaydın sarılır gibi sevdiğin kadına...umrumda değildi detaylar, istediğim sadece manaydı dokunuşunda,bakışında,davranışlarında...
Sen
Sevgisine inandığımdın,sıkı sıkı sarıldığım.Uğruna ertelemelerim,vazgeçişlerim,kendimden yok edişlerimdin.
Bir tek benim açabildiğim ve kimsenin görmediği,varlığından dahi haberdar olmadığı sır yüklü sandığımın emanetçisiydin.Artık bir ben bir sendin.Sırlarımın ortağı seçtiğim tek tercihimdin.
Böyle olmamalıydı.
Sen
Yalan söylemezdin bana,hiç konuşmuş olmak için konuşmazdın.Bunun aksine beni kim inandırabilirdi ki.Bunları gözlerinle gözlerime fısıldamıştın.
Mühürümdün, senden başkasına gizdim ben.Mühürümdün,senden başkasına açılmazdım,suçtum, yasaktım ben.
Sen
Yavaş yavaş ilerlediğim bir denizdin.Güven vermiştin.Dalgalarını sevmiştim.Sen de sevmiştin üstelik köpüklerine dokunuşlarımı,dalgalarınla buluşmalarımı.Özlerdin aslında sularına karışıp seninle akışlarımı.
Birden ayaklarıma dolayıp köpüklerini,dalgalarınla dibe çekeceğini ne şimdi alır aklım,ne de zamanında tahmin edebilirdim.
Yapma bunu bana,gidebilirsin yalvarmam.Gideni zorla tutamam,olmaz yapay sevdalarda barınamam.Ama yapma! yalanlarına da dayanamam.Çok açıldım ufuklarında birden çekilme,öyle güvende hissetmişim ki kendimi savunmasızım.Senin canımı yakabileceğinden uzak düşler içerisinde korunmasızım.Boğulurum,toparlanamam.
Ben derim ki gitme, az kalmıştı çok az.Bütün hayallere çeyrek kalmıştı.
Bana kalsa gitme derim.Yani sorulsaydı,sorsaydın bana gitme derdim.
Ama yalvarmam.
Gururdan değil o kalmadı artık.Boş oluşundan,zorlama oluşundan yalvarmam.
Gitme derim.Gücün olayım,gücüm ol hayata karşı.Umutlandır,tutar dalım ol,umut vereyim çiçeklerin olayım bembeyaz...
İlla gideceksen de ne olur,aldığın yere koy yüreğimi.Derinlerindeyim yalnız dönemem.Kumsalıma bırak beni.Sonra git çok istiyorsan.Ben burda da devam ederim sevmeye seni...
Ama yine de gitme öldürme yüreğimdeki seni.........................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.