- 2741 Okunma
- 11 Yorum
- 13 Beğeni
ANKARADA AŞK...
ANKARADA AŞK...
Eylülde Ankara,Ankara’da aşk başkadır...Yaz aşkları yaşanmaz orda ,sonbahar aşkları yakar kavurur yüreğini,her yaprak düşerken canını yakar,vurgun yemiş gibidir...Lapa lapa yağan karın altında ellerine teslim edersiniz ellerinizi,yiğit yüreğine sığınırsınız...Sıcacıktır o ayazlar...Avazınız aşka dairdir...Hasret sarar yüreğinizi...Sonra harlı ocak başlarında gelecek konuşulur, şiirler,şarkılar,düetler dökülür dilinizden... Siz aşksınızdır,aşk her şeydedir,havaya ayaza karışmıştır...Aşk’ta Ankarad’a ve eylülde yaşanmalıdır...Aşkla güzelleşir hayat...Ankara hayattır...
YORUMLAR
ANKARA...
1953-1955 yıllarında Ankara radyosu ses ve güfte sanatçılarından
Rahmetli MÜZEHHER GÜĞER ve 39 yaşında vefat eden talebesi
EKREM GÜĞER'in aşklarına...
Metin harika..Ankara'da tanıdığım AŞK ..
"...Unutmadım seni ben..." BİRBİRLERİ İTHAF ETTİKLERİ ŞARKILARLA..
NURDA YATSINLAR.
Yazı 2013 tarihli olsa da, sanki bugüne ait.
Elleri üşüten, kalbi sıcacık saran karla karışık bir aşkı anlatıyor.
Haluk Levent'in Ankara şarkısı ne güzel gider bu yazının üstüne şimdi..
Hüzünlü peri
yüreğinize sağlık ,hoşgeldiniz.......saygılar....
işte bu...ne güzeldir ki, ankarayı sevene, onu anlayabilene ve her kuru ayazında bir güzellik görebilene..ben de bir ankara aşığı ve tutkunu olarak yazınıza sonuna kadar katılıyorum peri hanım..havası her ne kadar da ayaz olsa, havası her daim aşk kokar, sevgi kokar, özlem ve hasret kokar, ne güzeldir ki bunu görebilene ve ona merhaba diyebilene....sevgiyle kalın...
Hüzünlü peri
aşık olmak, zaman ve mekan bağımsız bir şekilde güzel olduğundan, ankara'da da güzeldir. yalnız şehirde yalnız kalır aşık olan ya da olanlar. sakin sakin, sindire sindire yaşanır aşklar. zira, ankara hiçbir yere yetişmeye çalışmaz....bazen en önemli unsur ankarada bulunmaz ve yine de masmavi olur her taraf.bozkır deniz..Hem aşık olmak için ,martı sesine neden ihtiyaç duyulsun ki....!!!
yüreğinize sağlık ,hoşgeldiniz.......saygılar...............