- 516 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNEY AZERBAYCANDA GİDİŞAT
__Kapitalizm en çok ucuz emek ve kaderci herseyi Allahtan bilen mazlum ve ağzi dili olmuyanı/nı çok sever.
Bunun için başta yol birliği yaptığı ’DİN BARONLARI’ ve boyunlarına geçirdiği ’KRAWATCI’ kesimle butünleştirdikten sonra kolluk gücüyle işi pekişterdirir
____,Bu çarka çöp uzatan ve ya sivri dilini sokan ilk entel gevezelerle işe başlar teşir eder dışlatır.Yok daha ileri gittimi cezaevlerinde işkence,zulum daha daha ilerisindeyse infaz..idam, fail-i mechul gibi yöntemlerle gerçek yüzünü gösterirler.
___Güney Azerbaycan/da da Fars edabiyatı ile iç-içe geçmiş ’Şİİ/CİLİK’ ve ’Hz.Hüsseyinin mahtemini’ her yıl diri tutularak Azeri içerisinden cin gözlü sivri zekalı bebelerimizi veya o çağdaki çocuklarımızı belli kamplarda ’DİN EĞTİMİ’ adı altında belli yerler/e toplamalar/la hem ’İRAN İSTİHBARAT ÖRGÜTÜ’ tarafından ..hem de İran ’MOLLALAR’ı tarafından yetiştirilen bu ’BEBE VE ÇOCUKLARIMIZ’ dini hoca kılığı ve de Şii/cilik probagandasıy/la ,yüz yıllardır ’GÜNEY AZERBAYCANI’ sömürge konumundan zamanımıza kadar sürdürme başarısı göstererek ve de bu yöntemle saltanatlarını sürdürmüşlerdir.
____Bana dünyada en akıllı insan topluluğunu göster desen ’FARSLARDIR’ derim. ...sayıları 10-15 miliyonu geçmez Arap yarımadasından, Afganistana, Afganistandan , Azerbaycana, Azerbaycandan ,Türkmenistana,İrak/a, Suriyeye dil birliği ile Kürtler/e ...hatta yavaş yavaş Türkiye/ye hüküm sürdürmekdedirler.
___Ne yapmalı ?
___Güney Azerbaycanda hem CİA+MİT+MOSSAD işbirliği ile çalışılmış bir örgütlemeden gizli veya açık hemen hemen herkesin bildiği bir gerçek....bu kurt başı figürlerle..konserlerde ulumayla nara atmalar/la bir adım bile adım atamadıkları da bilinen gerçek.
,___Bir hareketin ilk önce haklılığı olması ve örgütlenmeyi halk kendi öz bağrından örgütleme sonucu çıkarmadığı sürece yapay bir örgütleme halkın desdeğini alamıyacağı için ’BOŞ BİR GÖSTERMELİKTEN ÖTEYE GİTMEZ’ başarısız olur yenilmeye hatta dağılmağa mahkum oluması gerçeyinden kaçış olmaz ve de kurtulamaz.
____Önce acil gereksinmelerin etrafında ’POLİTİK EĞTİM’ ve ulusal kurtuluş mücadelesi/si için hem siyasi hem ekenomik ön çalışmasının yapılamasının gerekliliğidir.
___Kitlelere güven aşılarken somut elle tutulur gerekcelerden yola çıkarak sınıfsal karekterliliği aşılanmalı ’ULUS’ ve ’SÖMÜRGE TİPİ FAŞİZM’ in kurtuluşu için örgütleyici beyinlere ihtiyac vardır.
_^_’ZEMİNİ SAĞLAM OLMUYAN BİR CİSİM YIKILMAYA MAHKUMDUR’ Güney Azerbaycanda ilk zeminin sağlamlaştırılması gerekir.
____O konumundaki ülkelerde ilk ’ÖNCÜ SAVAŞIN’ başlaması ve buna uygun ’ÖNCÜ MÜFREZELERİN GÖNÜLLÜLÜĞÜ’ Zamanla çekirdek örgütlemenin yanında ’HALK SAVAŞINI BAŞLATMAK’ için "DÜZENLI ORDU VEYA ORDULAŞMAYA:" Gidilmesi gereklidir.
___Yer ve zamanlamasını çok iyi yapabilirsen Ördü kendiliğinden kurulacaktır. Eylemin haklılık payını kitlelere iyi bir anlatım...zamanla cephe örgütlenmesi kendi kendisini lideri ile zafare götürür.
____€Bu meşaleye ’İRAN’ile aralarında hem ’Nükleer silhlar ’konusun da İsrail hem İranın yer-altı zenginlik kaynakları için pusuda yatan başda ABD ve Batı Emperyalistlerin iştahını kabartacağı gibi ..bu örgütlemeye desdek vereceyini gökdeki kuşlara bile sorsan bilir ve bildiğini sana söyler.
____Öyle ’KURT BAŞI ’ Parmak kaldırmakla vatan kurtulmaz
Kadir Haktan TÜRKELİ
Kadir Haktan TÜRKELİ
Kayıt Tarihi:15 Kasım 2013 Cuma 16:51:40
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.