- 405 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER --- 1 ---*****
----Hatıralarınız ; ömrünüz hitam bulana dek sizin gölgenizdir !!!
----Seven yürekler; karşılıklı olarak birbirlerinden gelecek her şeye hazırdır !!
----Her faninin hata,kabahat ve kusur,suç işlemesi mukadderdir. Mühim olan sevenlerinin onu yalnız bırakmamalarıdır !!
----Her ahval ve şartta ; bir ömrü biriyle paylaşmak,yaşamak Allah’ın bahşettiği en büyük armağandır !!
----Her başlanan,başlayan ne ise netice itibariyle bitecektir !!! Bu değişmez kuralın bilincinde olmak; hatalarımızı azaltacaktır.
----Banko görüp tek geçilenler menfaatleri için şike yaptıklarında; Veli Efendi ’de yıkılan onca umutlardan ne farkı kalır ki !!!
----Günün şartlarına göre el pençe divan durup el etek öpenler ; harman sonrası çıkınları ile kaçıp silolarını doldurunca hak getire !!! Bir gün stoklar tükendiğinde ise öpecek el yerine yalayacak kıça mahkum olurlar !!
----Sevdalarınızı sakın kimselere ödünç vermeyin !!! Ne pahasına olursa olsun havlu atmayın hayat ringine !!! (
-
---Sırtınız teneşire gelip tuş olana kadar; açık skor farkıyla bu hayatı yaşamanın yolu olumsuzlukları delikanlıca nakavt etmekten geçer !!!
----Üzüntü ve problemler üzerinde fazlaca durmak; sorunları daha da arttırmaktan başka bir şeye yaramaz !!!
-
---Bir varmış , bir yokmuş la başlar ya masallar; dönün bakın geriye var olanlar şimdiler de yoklar !!! İşte bizler !!!! İşte hayat !!!
----Zaman su gibi akar gider.Aman zaman geçirelim diye boş işlerle uğraşıp vakit geçirir,zamanı harcarız ya !! Düşünüldüğün de harcanan zaman değil, kendimiz oluruz !!!!
----ZAMAN nasıl ise geçmektedir..Önemli olan kendi zaman çiftliğimizde verimli işler yapabilmektir ’!!!
----Asla acı ile sıkıntı;eziyet ve kötülüklerle berabere kalınmaz !! Ya yenilicek ya da yeneceksin !!!!
----İnsanların görüntüsüne göre ahkam keserseniz; peşin hükümlü olmanın cezasını çekersiniz !!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.