İHANET
İHANET
Sırtımdan hançerledin,defalarca yorulmadın
Kalbim ellerindeydi,attın çiğnedin neden
Yıllarca bekledimde, sabırla hiç durulmadın
Gözyaşlarım sel gibi, çöktü goncayken beden .
Gönül tahtımdaydın ah,durmadan zehir saçtın
Nıgar bedırhan
İhanet hiç ummadığından canını istese vermek istediği yaşasın gözyaşı olmasın dediğinden olduğunda insanın dünyası yıkılmış kiyamet kopmuş gibi oluyor.
Siz onla ağlar onla gülersiniz, yaklaşır güvendirir inandırır.
O sevgi ve verdiğiniz değerin ücretinide ustaca duygularınızı feth edip yolunu hazırlar.
Meftunum dediğiniz anda .
Sanarsınız ki o kanatsız melektir.
Bekler zamanı gülerek.Övmeleri sahtedir.
Sözler yalan dil ucuyla olduğunu farkettiğinizde iş işten geçmiş olur.
Fark bile etmezsiniz her zaman can yoldaşı yaren gibi durana alışırşınız.
Her lokmanızı paylaşmağa başlarsınız.Görmese özler sesinizi duydum diye sevinç çığlıkları atar.
Sorar nerdeydin yüzünü gören cennetlik sıralar.
Sanırsınız değer veriyor baştacısınız.Teklifler başlar hayatını paylaşmak.İsteseniz ömrünü verecektir.Yolunu bulur alacağı koparacağı kadar koparır....
Kurnazsa borçlarıda yükler acıma merhamet maraz doğurur durur.
Baş edemediğinde üzerine yüklenene arkadaşım öde borcunu dese kacar bulana aşk olsun.Ya da hakaret küfürler.
Dünya da en adi ilan eder sizi size gizli düşmanlarla birlik olur.
Başkası sizi yere vurdukça sevinir.Bahane bulacakya..
Sonra başlar defol al sökemezsin.
Ne edeceksiniz Allah a havale edersiniz.
Çok defa diyorum Rabbim tüm kötü insanların iç yüzlerini dışa yansıtsaydı kimse aldanmaz acı çekmezdi.
Ve yine diyorum cennet ve cehennem boşuna yaratılmadı.
Rabbim sevdiklerini en büyük imtihanlara tabi tutar..Sabırla geçersiniz başkası başlar isimleri değişir.
İhanet eden hem dünyasını hem ahiretini yıkar.Aslında o kendisine güvenmeyen inanmayan dır.
Bir nevi içgüdüsüyle intikam alır.Allah ım ihanet etmekten ihanete uğrayıp acılar içine yuvarlanmadan bizleri korusun amin.
Üstüste ihanete uğradıkça insan sarsılıyor suçu kendinde arıyor.fakat suç karşıdakini kendisi gibi saf art niyetsiz tırnağına çıngı batsa kalbi acır sanması.
Üzmemeye özen göstermesi.
Kalbinin insanlara karşı kardan ak olması.
Zaten tertemiz olmayıp cin gibi olsa sui zan yok canım yalan belki diye.Kolayca inanmaz.
İnsanlar kendi gibi yalan konuşmadığına inanmak.
Yemin edeni görünce kendi edince asla dönmediğinden bu iyidir aldatmaz sanması.yalancı hal ve tavırlarına bilmeden güven mesi.
İhanet edeceklere zemin hazırlar.
Kaybeden ihanete uğrayan görünsede asıl kaybeden ihanet etmeyi akıllılık sayanlardır.
Çekirge bir sıçrar iki üç derken..İnsanlar O nun sözlerine yeminlerine inanmazlar...
Başkasına ihanet edenler kul hakkıyla ahrete halleri nice olur.
Masumların yetimlerin kimeyse ihanet ahları yakarışları mutlaka kabul olur.
Atalarımız aslında doğrru demişler arkadaş seçmeden 1 Onları deneyin .2.Aniden sinirlenmesine sebep olun.3 Yolculuk edin.4 Borc alın ya da verin
Her zaman ki hali değişmeyip sırlarınız deşifre etmezse sizi tehdit etmezse.
Düşmanlar size saldırırken Onlarla birlik olmazsa. O sizin dostunuzdur...
Düştğünde kaldırmazsa.Her yerde hakaret ederse.Aldığını vermemek için oyunlar oynarsa.Yemin ve vaadlerini sözlerini tutmazzsa ondan uzak durun.o KİŞİLERİN kendilerine bile faydası yoktur zararları çoktur demişlerdir.
Allah a emanet olun selam ve dua ile.
Nigar Bedirhan