- 1332 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
O büyük şahane insan bizlerden biri ama cesur yürekli, güçlü, liderlik kişiliğiyle bizlere her zaman örnektir. Şu an burada evimizde oturabiliyorsak sıcak çayımızı içebiliyorsak bir nevi ona ve silah arkadaşlarına borçluyuz. Vatanımız yolunda nice yollara erişen ve kirli emellere alet olmasına izin vermedi verdirtmedi. Bu vatan uğruna ne gözyaşları toprağa erişti ve hiç kimse pes etmedi yine de pes etmez sokakta tek bir kişiye dahi sorsan bu vatan uğruna neler yapabilirsiniz diye eminim canından ötesini verir bu millettir. Türk milleti bu ruhu bu bütünlüğü ondan almıştır.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Bugün onun ölüm yıl dönümü ama ölmek ona göre bir şey değil, diğer büyüklerimize göre de değil hepsinin tek tek yeri ayrı ayrıdır.
Bu vatan uğruna, bu vatanı yaşatmak için kanının son damlasına kadar bu topraklar için can vermiş şehit olmuş kimse ölmedi bu vatanı koruyorlar tek tek sahip çıkıyorlar. Bizler onların emanetçileriyiz ve emanetimize gözümüzden daha değerli bakmalıyız. Bakmalıyız evet çok çalışarak daha çok bu vatanın daha çok büyümesi için çocuğundan, gencinden, yaşı belli bir yaşa gelmiş insanlara kadar herkes bu vatana bir şeyler katmalı ki emanete nasıl sahip çıktığımızı göstermeliyiz. Savaş, yanlış yollarda dolanmak, insanlara zulüm etmek bizlere göre değil insanlığa göre hiç değil. İnsan olduğunuzu bilmek her şeyden önce Müslüman olduğunuzu Müslüman bir ülkede yaşadığımızı bilerek ona göre hareket etmeliyiz.
Bugün ATATÜRK’E yakışır bir şekilde davranmalıyız. Sadece bugün değil her zaman öyle davranmalıyız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.