Uzun mesaj..
Bazı kızlar uzun mesajları severmiş biliyormusun heh işte onlar; birini tanımıştım bundan tam bir sene önceydi heralde heralde diyorum çünkü onu hatırlamak bana acı veriyo. Sürekli yazardım ona hiç bıkmadan hiç usanmadan hiç ümitsizliğe kapanmadan; biliyordum elbet cevap verecekti dediğim gibi de oldu yazdı sonunda delircek gibi oldum insan bi noktalama işaretiyle bu kadar mutlu olurmu hem de nasıl. Tanışmak istedim onla benden bıkmış olmalı ki kabul etti ben soru sordum o cevapladı o sormadı ben yine sordum. Alışmıştık galiba birbirimize onu güldürken çıkardığı gamzelere aşık olan biriydim ama ne yazıkki bana bunu bi türlü söyleyemedim. Bi gece uyku tutmadı aaaa o da ne o da açık uzun uzun kendimden bahsettim başımdan geçenleri o kadar uzun yazmışım ki mesajı onayladığımda çevrimdışı olmuştu bile ama önemi yoktu . Uyandığımda ertesi gün ilk onun mesajını gördüm bir süre sürekli güldü sonra teşekkür etmeye başladı çok beğenmiş ben o beğensin diye yazmamıştım ki fakat çaktırmayın çok hoşuma gitti o anda karar almıştım onunla konuştugum her gece sabaha kadar yazacaktım ve öylede yaptım bunu yaptıkça ona daha çok bağlanıyordum o da bana veya ben öyle hissediyordum sonra ne olduysa bi bakmışım onsuz yapamıyorum o kadar saçma ki bir defa bile görmedi birine aşık olabliyo insan. Her hata affedilir aşık oldum affet beni. Ne olduysa o sabah oldu sevmekten mi dersiniz aşık olmaktan mı kıskaçlık başlamıştı ve herşey bitmişti bi anda sırf neden bittiğini öğrenmek onun bi kez daha konuşmak için bir düzüne hesap açtım sonuç başarısız oldu her seferinde en son 6 gün önce telefonuma mesaj gekmişti ondan heyecanlanmıştım ama okumaya başlayınca o heyecan yerini nefret bırakmştı tam üç sayfa küfür o güzünde tadlı dilinden bu sefer çok farklı şeyler çıkmıştı yani benden size dost tavsiyesi sakın ha sakın hiç bi kıza uzun mesaj yazmayın...