SESSİZLİĞİM
Sessizim bu akşam öylece duruyorum … İçimde sessiz duran haykırışlarım var... Öyle sessizki beni bende bırakmak istiyor… Kalpten boğazıma yutkunamadığım sessizliğim sesimi soluğumu kesiyor yumruk gibi …Bu akşam bana birşeylermi fısıldıyor kalbim... sessizce söylemek istediklerimi var yada dile getirmekmi istiyor?... Ben yine sessizim evren bana umut ettiriyor evrenin derinliğini kim hissettirebilir... ”İki ruhun” arasındaki anlayış arasında, varla yok arasında benle benim aramda…Bana beni anlatır fısıldar kulağıma duymak istediklerimi duymak için, umutlarımın arasında. Bir şeylerin bende canlanması duygularımın arasında hissetmek her bakışımda, içimde sesiz duygu kalır hep geride bıraktığım duygularımın arasında… Kalbimin sesini hissediyorum tenimde yüreğime can veriyor öyle bir çarpıyorki duygularım boğazım yumruk yumruk oluyor adeta….Birazdan sabah olacak uyancak duygularım kalbimle … Karşımda yine sessiz ben nefesim yine boğazıma düğümlenir yine vaz geçilmez sesizliğimin içinde ….Bana beni anlatır sessizce kalpten kalbe ömür gibi…
Şurada
Tam şurada..
Görmediğin, bilmediğin, dokunmadığın her yerdeyim..Gelsen..Dokunsan....yaşasan şiir gibi…Şairin şiirinde erisen....... ÖYLECE…