ÖZÜR DİLEMİYORUM
Sevdalım...
Yüreğime en derin bakışlım...
yine karanlık bir gecenin sensizliğinden çıktım. biliyorum etraf darmadağın, fotoğrafların odanın her bir köşesinde, parfüm şişen de burnumun dibinde. kusura bakma..! yine yokluğunla beraber içtik; her gece olduğu gibi bu gece de. özür dilemiyorum senden. neden mi? çünkü; başka türlü göremiyorum seni karşımda...
öyle sarhoş olmalıyım ki, gözlerinin içini görebilmeliyim...
öyle sarhoş olmalıyım ki, sıcaklığını duymalıyım ellerimde...
öyle sarhoş olmalıyım ki, ağlarken,gözyaşlarımı silebilmelisin...
öyle sarhoş olmalıyım ki, ’’Seni Çok Özledim’’ dediğimde, bana sımsıkı sarılabilmelisin.
.....ki, hafifletsin biraz da olsa, şu içimde yanan, dinmek bilmeyen hasretinin, cehenneme dönmüş ateşini... hafifletsin de, bu ayyaş kafamla bir sabaha da senin yalan sıcaklığınla kandırabileyim kendimi; her ne kadar inanmasam da....!!!!
ey hasretim...
yollarına ömrümü serdiğim...!
Sen gittiğinden beri aynalarla kavgalıyım. hiç bir renk yakışmıyor yüzüme. o sevdiğin şaçlarımda yok artık. Sensiz ben, kılıksızım, sıfatsızım, kendimle savaştayım. çok yoruldum biliyor musun...!
Sen yanımdayken, yıldızlar vardı gözlerimde, yüzüm güneş gibi parlardı. gülüşler eksik olmazdı hiç dudaklarımdan.
Sen yanımdayken, hiç bir acı dokunamazdı yüreğime, ağaran her sabaha bile bir başka açılırdı gözlerim.
Sen yanımdayken, düşlerim bile korkusuzdu, imkansızlık dilimde bile yoktu...
Ya şimdi sevdiğim, ya şimdi?
kimliksizim, en cesur sözcüklerim bile korkar oldu yarınlardan, adımlarım bile ürkek.
Nefesim yarım,
Ben yarım,
kalbim yarım
Söyle yüreğim... ben şimdi SENi hangi yarım/ımla tamamlarım ? /NergizA/