DOSTLUK NEDİR
Dostluk nedir?
Gönül bağı ile bağlı olma,yürekten algılama,İlgi duyma,yüceltme,gerektiğinde taçlandırma,ona karşı sorumluluk duyma,bakışlarla anlaşma,yürekten gelen kesintisiz ilişki, bir araya geldiğinde dostluğun ana gövdesini oluşturur.
Sevgili Edebiyat Defteri,Kültür Sanat Platformu gönül dostları, aranıza (sayfaya) yeni katıldım,kısa zamanda çok güzel gönül dostlarının burada birleştiğini gördüm.
Günümüzde unutulan dostluğun burada mısralarda gönül dostları tarafından yaşatıldığını,yaşadığımız kötüleşen dünyamızın güzel duygu ve düşüncelerle güzel mısralara yansıması,yine bu dünyada eşine az rastlanır aşkların mısralarınız da yaşadığını görmek harika bir duygu.
Bu platformu oluşturan ve sizleri bizleri burada birleştiren saygı değer kuruculara teşekkür ediyorum,kimileri servet biriktirir kimileri para kimileri altın vesaire, görüyorum ki burada birbirine saygılı dostlar sanatçılar, şairler yazarlar velhasıl aydın insanlar biriktirilmiş.
Kısacası dost biriktirmiş;Bu duygu ve düşüncelerimle, siz gönül yolcusu dostların arasında bulunmaktan mutlu olduğumu bir kez daha ifade ederek hepinize saygılar sunuyorum.
Ey dost duy beni can evinde,
Aç gönlündeki can kulağını,
Şimdi bukle bukleyim kucağında,
Koklayıp okşa beni ocağında,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.