- 686 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YÜREĞİMDEN TUT
Hani olur da bir an gülmezse yüzün, gülmez hiç yüzüm. Çünkü senin bir gülüşün bedeldir ömrüme. Kalma sakın uzakta, gel gir gönlüme. Senin gözlerin servetimdir hem de hiç tükenmeyecek. Gözlerine baktıkça servetime servet eklenecek. Sen bakışlarına doyamadığım, baktıkça gözlerine cayır cayır yandığımsın...
Yokluğunu düşünmüyorum düşünmedim de hiç. Sen yoksan huzurlu kalır mıyım hiç? Benim huzurum sensin, huzurun adı sadece sensin. Herkesin derdi sıkıntısı muhakkak vardır, derdi güzelleştiren gönüldeki yardır. Sen benim gönlümdeki yarsın, gönlümün kazandığı en güzel kârsın...
Zaman su gibi geçer anlamazsın, hayalin gözlerimden daha çabuk geçer bilmezsin. Sen hayallerimi ardı ardına kovalayansın, kovaladıkça yüzüme tebessüm olur düşersin. Gülmek o an beni güzelleştirir, gülmek seninle güzelleşir. Benden başka gülen olursa diye kıskanırım, kıskanmakta yetmez nevrim döner senden başka her şeye herkese çok kızarım.
Kızarım işte, kızarım...
Senin var olduğunu her bildiğimde bir çocuk gibiyim, eh biraz da deliyim. Aslında sana deli sana divaneyim... Çocuklar yeni doğmuş bir bebeğin kalbini taşırlar, günah nedir bilmezler. Bende seninle her vakit tövbedeyim, kalbimi gözlerinle yıkadım yeni doğmuş bir bebek gibiyim. Al beni koy yüreğinde uyut, bir ömür uyut ki hep yüreğimi yüreğinde tut...
Yusuf BİTİM