- 885 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Ben Böyle Bir Çelişki Görmedim
Devlet bizzat kendi malı olan metrosuna,terminaline ’’özel güvenlik’’ alıyor,Futbol,basketbol gibi spor müsabakalarına da ’’T.C. polisini’’ gönderiyor.Hem de tam teçhizat hazır olda yüzlercesini.Futbol kulubü ’’özel’’ bir kurum değil mi?Özel kurumlar kendilerine özel güvenlik alıyor.Mesela bankalar.Mesela alışveriş merkezleri.Üstelik ’’halk’’ oturduğu sitesine ’’özel güvenlik’’ alarak güvenlik sağlamaya çalışırken.
Ben böyle bir çelişki görmedim.
Bu futbol’un getirisi ve götürüsü nedir ülkeye?Hiç düşündünüz mü?Bakın okuyun
AVRUPA’DA YENİLEN KULÜBE BİLE PARA VERİLİYOR DEVLETTEN
Anadolu kulüplerine 7 milyon TL’lik katkı yapacak olan bakanlık, ismi hakkı bedellerini ise 12 milyon TL arttırdı. 100 bin TL’lik galibiyet pirimi ise 120 bin TL’ye çıkarken Avrupa’da yenilgi bile ödüllendirelecek
Son yıllarda Türk futboluna büyük katkılar sağlayan Gençlik ve Spor Bakanlığı’ndan kulüplere müjdeli haber geldi... Kulüpler Birliği Başkanı İlhan Cavcav ile Gençlik ve Spor Bakanı Kılıç’ın görüşmesinden Türk futboluna bakanlığın 210 milyon TL’lik sıcak para vermesi kararı çıktı.
Süper Lig isim hakkı bedeli olarak Türk futboluna 125 milyon dolar destek veren Bakanlık, iki yıldan beri geleneksel hale getirdiği sezon öncesi Anadolu kulüplerine desteğini bu yıl da artırarak devam ettirdi.
‘4 BÜYÜKLER’DEN FERAGAT
Spor Toto Teşkilat Başkanlığı 2013-14 sezonu öncesi Süper Lig ekiplerine takım başı 500 bin TL tutarında toplam 7 milyon TL kaynak aktardı. Bu ödemeden Beşiktaş, G.Saray, F.Bahçe ve Trabzon feragat ederken 7 milyonluk destek Anadolu kulüplerine gidecek.
Geçtiğimiz yıl futbola 18 milyon TL yardım yapan Spor Toto Teşkilat Başkanlığı Bu yıl isim hakkında 12 milyon TL’lik bir artış gerçekleştirdi ve 5 yılda futbola gidecek rakam 188 milyon TL’den 210 milyon TL’ye çıktı.
AYRICA ligde 2012-2013’te mağlup olan takımın aldığı 60 bin TL ise bu sezon 70 bin TL’ye yükseltildi. Beraberlik başına alınan 80 bin TL 90 bine çıkartılırken galibiyet parası ise 100 bin TL’den 120 bin’e yükseltildi.
Destek PTT 1. Lig’de de sürdü
PTT 1. lig’de mücadele eden kulüpler mağlubiyetleri halinde 30 bin TL gelir elde ederken bu sezon 35 bin TL’yi kasalarına koyacaklar. Beraberlik başına verilen 40 bin TL ise yeni sezonda 45 bin TL olurken ev sahibi takımlar kazandıkları maç sonunda 50 bin TL yerine 55 bin TL olacak. Deplasman galip geldikleri maç başına kasalarına 60 bin lira girerken bu sezon deplasman galibiyetlerine 65 bin lira ödenecek. Aynı şekilde Spor Toto 2. Lig, Spor Toto 3. Lig ve Bölgesel Amatör Lig’de bu rakamlar 5’er bin TL arttırıldı.
Avrupa’ya % 100 zam
Bakanlık Türk takımlarının Avrupa’da daha fazla mücadele edebilmesini teşvik etmek için mağlubiyete bile prim desteği verme kararı aldı. Buna göre Türk takımları yenilseler bile 100 bin TL prim alacaklar. Avrupa Kupası maçlarında 2012-13’te beraberliğe 80 bin TL ödenirken 2013-14’te bu rakam tam 70 bin TL artarak 150 bin TL’ye yükseldi.
Geçtiğimiz sezon Avrupa Kupası maçlarında kulüpler galibiyet başına 100 bin TL kazanırken bu rakam % 100 artarak 200 bin lira oldu.
YORUMLAR
Biri Adalet ve Kalkınma'dan mı bahsetti?
''Bir icad yaptım lütfen devlet bu icada destek olsun milletimiz kazansın''
-Lan bi git olum yaaa...Oğlum bak git...
''On bir kişiyiz.Top koşturacağız.Devletin polisini gönderin.Taşkınlık olabilir.Ha bir de yendiğimizde de yenildiğimizde de devlet bize para ödeyecek''
-Ooo...Aman efendim buyrun.Koçum polisleri al yanına şu paraları da al arkadaşlara gönder...
Sunni gündemler gerçek gündem maddelerini eritiyor.Şu ilginçliğe bakın.Devlet kendi polisini maçlara gönderiyor.Aynı devlet belediyesinin kurumlarına,üniversitelerine,metrosuna özel güvenlik alıyor.Bence çok önemli bir mesele.
Serhat Uzunkök tarafından 11/12/2013 3:56:30 PM zamanında düzenlenmiştir.