- 1031 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Gönderilmeyen Mektuplar 3
Merhaba Gönül Sızım
Kırgınlıklar, üzüntüler ve tartışmalar arkasından yazmak, gerçekten zor bir durum benim için ama elimiz mecbur yazacağız çaresi yok sözü kesilen mektupların
Yazdığın tüm mektuplar, söylediğin tüm sözler karşımda duruyor bir göğüs dolusu havayı soluyup üflüyorum avuçlarımın içine sonra sürüyorum yüzüme senden uzakta sensiz geçen bir hayatı heba ediyorum, yokluğuna derbeder bir hayatla aklım almıyor, almıyor işte sensizliği...
Saatler mi hiç sorma, hep yirmi beşten sonrası
Gönüllerin sultanı geldi aklıma pervasızca savrulan sözler geçince gözümün önünden bir an kırıldığını düşündüm derinden. Diyor ki Sultan Mevlana; ’Bir gönül yapmak gelmiyorsa elinden, bari bir gönül yıkılmasın dilinden ’
Kolaylaştırabilirsem zor bir hayatı, yüreğini acıtmazsam ve de seversem dokunur gibi eminim bu da beyhude geçen bir hayat değildir, sevgini sarmalayıp içimde tuttuğum bir yudumluk su gibidir bana verilen...
İçimde kör bir kuyunun durgunluğu var bir damla su düşse içime yangısı sen olan, bana karışmış bende erimiş olan bir sen...
Bilirsin toprağın hep ihtiyacı vardır yağmura ıslanmak isteyen aşkıyla, sevdiğim yağ ki yüreğimizde açsın saçlarına takacağım papatyalar...
Öncelerde yazmış olduğum bir şiirin sözleriyle devam ediyorum yazmaya yazdıkça dökülsün istiyorum içimdeki yara.
Umut ekip yaşayamadığımız bütün dileklere
Ruhumuzu yollayalım, kavuşturalım hayallerimizi
Ertelesekte yarınlara güzel günlerimizi
Ayrı kentlerde olsak da yalnızlıklarda yaşayalım bizi
Biliyorum ki dokunmadan sevmek meşakkatlidir, her ne kadar uykularını bölüp parçalasa, seni senden alıp rüzgara bıraksa da...İçin rahat olsun her esinti, her gün doğumu seni bana getirir...
O yüzden hiç şüphen olmasın ellerinin kokusu sinmiş bir beyaz kağıtta olsa senden bana gelen koklayıp sarıyorum yastığıma sen bilmeden...
Belki bir gün aşkımız sana ve bana da öğretecek sevgilerden geçerek hakkında yolunda divan durmayı Yunus gibi eğilecek boynumuz, Mevlana gibi bükülecek belimiz kim bilir Aş /KIM... Kim bilir...
Seviyorum Seni Yunus’ca ...
10 KASIM 2013 - RASİM YILMAZ