- 2402 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
CANIM,
Bir tanem,
Seni seviyorum,Sevdikçe Özlüyorum,Özledikçe Daha Çok Seviyorum Seni..Seni özlüyorum,Gündüzlerimin güzel geçmesini sağlayan,Geceleri odamı aydınlatan bu aşkı özlüyorum,sabaha kadar yanımda kaldığını düşündüğüm ruhunu özlüyorum..
En çok da her gün azda olsa seni gördüğüm zamanları,biraz daha duyabilmek için çırpındığım sesini..Seni özlüyorum işte,Her gördüğümden sonra tek başıma kaldığımda çekdiğim sancıları,heyecanı,kalp atışımı ve seni kaybetmek korkusu yüreğimi bir bıçak gibi kestiği anları bile özlüyorum seni hatırlattığı için ..
Seni özlüyorum,kabul ettim artık bunu,seni seviyorum,senden ne kadar uzak durmaya calışsamda yollarımın sana çıkmasını kabul ettim artık..Yavaş yavaş nasıl olduğunu anlayamadan,Gözbebeklerimin içine yerleşmişsin ve dünyada iyiye ve güzele dair ne varsa içinde sen varsın.Ben sensiz gecen bu günlerde,herşeye biraz sen ekleyerek yaşamaya öyle alıştım ki,sensizlikde seni yaşayabilmemin sırrı bu olsa gerek..
Evet Yüreğime işlemişim seni bir dantel gibi ince ince düğümlerle,her gördüğümde dahada cok bağlanmışım sana daha da cok işlemişim seni içime..Çözülemezsin çözmem seni..Oradasın orada kalmalısın..Çünkü bir tek sen yüreğime en çok yakışansın ..