PAYLAŞILAN MUTLULUKLAR...
Sonbahar’ın rehaveti çökmüştü yollara kuru yapraklar dans ediyor ayaklarımla.
Her bir yaprak biliyordu aslında koptukları dallarda yeniden can bulacaklardı.
Belkide bu yüzden di yollardaki karnaval hasıyla dans edişleri,benide ortak ettiler bu mutlu geri dönüşü kutlamaya.
Evet geri dönüştü hani sonbahar hüzündü ,hazan mevsimiydi ya aslında öyle değilmiş kuru yapraklar fısıldadılar bana.
Merak edip kulak verdim söyledikleri şarkıya mutluluğu anlatıyorlardı kurudukları için öylesine hafiflemiş öylesine kıpır kıpırlardı.
Dünyanın en asil dansını yapıyorlardı kendi aralarında, bazende ayaklarıma dolanıyor beni ortak ediyorlardı.
Öylesine şen şakraktılar ki inanamadım ,iyiki çıkmışım bugün sokağa yürümüşüm yollarda.
İçimdeki umutsuzluk bulutları birden dağıldı bahar dalları meyveye durdu sonbahar da nasılda tertemiz duygularla dans edip mutluluklarını paylaşıyorlardı.
Bizim gibi egoist değillerdi bencillikde yapmadılar paylaşıla bilecek en güzel şeyi mutluluklarını paylaştılar...
Kaçımız sorgusuz sualsiz sevip mutluluğumuzu paylaşıyoruz?hepimizin kendimize göre nedenleri vardır mutlu olmak için sevmek için peki kuru yaprakların yaptığını yapıp paylaşabilirmiyiz?
Ben inanıyorum nasıl ki bir bebek karşılık beklemeden masum yüzüyle paylaşıyor gülücüklerini bizimle ,bizde artık öğreneceğiz paylaşmayı,paylaştıkça büyüyecek sevgilerimiz mutluluklarımız..
MUTLULUK OKYANUSLARI OLACAK HAYATIMIZDA VE BİZLER PAYLAŞTIKÇA AYAKLARIMIZ DİBE SAĞLAM BASACAK.
PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALAN MUTLULUKLARDA BULUŞMAK DİLEĞİMLE ....SEVGİ DOLU YÜREKLERE SELAM OLSUN...
SON EYLÜL______________
YORUMLAR
Salonumuzun camından baktığımda bir ağaç var.O ağaç ile ben mevsim geçişlerini, zamanın nasıl akıp gittiğini, yapraklarını sonbaharla dökmeye başlayıp kışın tek yapraksız sadece dallarıyla var olup ilk baharda yeniden yeşillenmeye başlamasını ibretle izliyorum.Biz bir rüzgarla devrilirken ağaçlar yapraklarını döküyor ama devrilmiyor vakti gelince yine yeşillenmeyi başarıyor.Bizler ise birbirimizi üzmekten akıp geçen zamanın kıymetini bilemiyoruz.Yapraklarımızı döküyoruz bir daha hiç tomurcuklanmayacakmışcasına.Sonbahar, dökülen yapraklar her mevsim geçişlerinde görebilirsek eğer yaşama dair bize dair bir sürü sırra vakıf olabiliriz.Güzeldi yazınız iyi pazarlar dileğiyle...