- 2092 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRESEL ISINMA
Bir küresel ısınmadır almış başını gidiyor... Sonu neye varır ne olur ortaya çıkmaya başladı Dünya son demlerini yaşıyor ve bence çok yakın bir gelecekte dünyanın yerini toz bulutları kaplıyacak... Gelelim bu küresl ısınma deninen yaşlıların bile akıl erdiremedigi konuya neydi neden bugün Dünyanın çehresi degişiyor... acaba? kıyamet allametimi yoksa ? Sıradan dogal dünya hareketimi? ben cevabını biliyorum bir kerede size sormak istedim neden mi? Çünkü düşünceler benim için önemli ortak bir nokta daima ortaya çıkar...
İsterseniz kısaca bildiklerimi açıklayayım ilk olarak insan oglunun vurdun duymazlıgı yani kendisi dışında hiç birşey düşünmemesi ör)Doganın aşırı şekilde kirletilmesi ve neticesinde doganın zarar görmesi ve buna mukavelen dogada yaşan canlı türlerinin yok olması bunlar insan oglunun eseri bence büyük bir kabus kapıda hemde hızla yaklaşıyor.. YA SİZCE.
YORUMLAR
Yeni girdiğim için bu yazıyı araştırma esnasında buldum .
Aydın olduklarını düşündüğüm bu kadar insan nasıl duyarsız kala bilmiş .
Doğayı sorumsuzca sömüren insan ,çılgınca çevresini kirletirken ;Yarına ne bırakacağını düşünmüyor . insanlar için günlük çıkarları ,tek haz kaynağı olmuş .Böyle bir insan kitlesinden Doğaya saygıyı beklemek ...bu gidişle güzellikler şairlerimizin dizelerini süslemekten öteye gidemeyecek . Nostalji olarak tabiiki .