- 580 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ona megavizyondan bi defter aldım
saygıdeğer annem bugün benle doktoruma kadar teşrif etmek inceliğinde bulundular..
lalalala..
saolsun..
eğer 19 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat gerçekten çok güzel diyebilmek isterdim ama yazık ki hayat benim küçük cedricimden daha fazlası..ama bu yine de ona özenmeme engel değil ve dedemin saçlarını julias dedeninkiler gibi taramama..
çok güzel bi gün olacaktı..
veli gitarını getircekti ben neyimi götürcektim -aynı yere giderken birimizin bişeyini götürüp diğerimizin getirmesi ne garip- sonra "sana bugün bir tepeden baktım aziz İstanbul" modunda denize nazır ezgiler çalacaktık..sonra ben kendimi tutamayıp lalalala diye bağıracaktım..sonra tahmin edin aklıma kim gelecekti..
ona yeni bi defter aldım..ama görmelisiniz, gerçekten müthiş bişey..
hayır hayır, bu konuda mütevazi olmamı beklemeyin..saman kağıdı kahverengiye boyamışlar, kapağına da bi şehir hatları vapuru çizmişler..bizi ışığa götürecek müstakil aşk gemimiz..auhh lanet olsun, bu gece ne kadar da pembeyim, oysa beni daha çok morla anarlar, bazen de yeşille malum serde greenpeacerlık var..
son zamanlarda tavan yapan nikotin özlemimi bugün katletmek zorunda kaldım..biraz daha erteleseydim kötü şeyler olabilirdi..aslında hiç hoşlanmıyorum sigaradan da kokusundan da, ama neden böyle hissettiğime dair ufacık bi açıklamam yok..
itiraf etmeliyim ki, dumanlar altındaki saçlarım çok karizmatik gözüküyor fakat üç rekat keyif için sağlığımı riske etmeye niyetim yok..üç senede bir ancak..
yarın çok havalı bişey yapacağım..
gerçi bilgeceğimin tango gösterini izlemek isterdim ama bugün o kadar mecalsizdim ki geceyi onlarda geçiremedim..
kusuruma bakmasın artık yarına dair onla ilişkili planlarımda değişiklikler oldu..
auh sevgili erik ağacım..
bi gün bunları sana da okutacağım..
iyi birer çocuk olursak belki birlikte bile okuyabiliriz..
ama önce belki de birlikte fransızca öğrenmek için daha çok şey yapmalıyız..
son cümlemin pekçok yanlış anlaşılmaya mahal vereceğini bile bile böyle bi cümle kurdum..
herneyse..
bi gün sana bi şehir hatları vapurunda kapağında şehir hatları vapuru çizimi olan defterimizden şiir okumalıyım..
bu çok hoşuna gidecek..