- 779 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ahlak Sükut Etmiş
Berk bebek kimse sahiplenmediği için devlet tarafından kimsesizler mezarlığına defnedildi.
Bir anne(!) gayri meşru doğan çocuğunu Alman bir aileye satarken görüntülendi.
Son dönemlerde bu tür haberler artmış durumdadır. Bir bakıyorsunuz çöp kutusunda yeni doğmuş bir bebek bulunuyor. Bir bakıyorsunuz gayrımeşru ilişkiden bebeğini evde bırakıp dokuz günlük tatile giden anne(!). Sonra cenaze törenine katılmak istiyormuş. Sen önce zavvallı bebeği tek başına evde bırak ölümüne neden ol, sonra pişman olduğunu söyle, oh ne güzel memleket.
Son dönemlerde gayrımeşru iilişkiden doğan bebek olaylarında bir artışl gözlemlenmektedir. Bu hiç azımsanmayacak ve kulak arkası edilmeyecek bir toplumsal sorundur. Hadi günah işliyorsun. Neden bebek yapıyorsun, yazık değil mi o bebeğe. Hadi bebek yapıyorsun neden sahip çıkmıyorsun. Zina yaparken düşünme kabiliyetiniz mi ölüyor. Yazık Günahtır.
Bu tür haberler devleti de rahatsız etmiş olmalı ki Başbakanımız, erkek ve kızların beraber kalmalarına kayıtsız kalamayız diye açıklama yaptı. Dha öncesinden eğinilmesi gereken bir durumdur. Geç bile kalındı. Olsun nerden dönülse kardır.
Muhalefet yine kimseyi şaşırtmadı ve hükümetin açıklamalarını eleştirip özel hayata müdahale edilemeyeceğini açıkladı.
Muhalefete sormak gerek sizin kızınızın bir erkekle aynı evde yaşamasını ister misiniz? Peki beraber yaşadığı erkekten gayrımeşru bir bebek dünyaya getirmesini anlayışla karşılar mısınız?
Bu sorulara aklı başında hiçbir ailenin evet diyeceğini sanmıyorum. Bu bir sorundur hem de toplumsal bir sorun. Özel hayat kesinlikle değildir. Toplumsal yapımızda buna karşı çıkmaktadır. Erkek ve kızların beraber yaşaması aileleri de rahatsız etmektedir.
Üniversite yıllarımda kaldığımız apartmanda erkek ve kızların beraber kaldıkları bir daire vardı. Apartman sakinleri bu konudsaki rahatsızlıkları sık sık dile getirmekteydiler. Hatta apartmandan çıkarılmaları için ev sahiplaerine baskı yapmaktaydılar. Oradaki kızları ailelerinin haberi varmıydı acaba bu durumdan hiç zannetmiyorum. Aklı selim hiç bir vatandaşımızın da bu tür birliktelikleri doğru karşılayacağını sanmıyorum. Televizyon haberlerinde gördüğümüz gayrı meşru ilişki yaşayan kızların yerine kendi kızlarınızı koyun ve bir düşünün bakalım nasıl olacak?
Son söz: Çocuklarımıza sahip çıkalım. Ahlak sükut etmiş bunu unutmayalım.
Mehmet ŞAR
[email protected]
Twitter: @Mehmetsarr
Facebook: /mehmetsarr
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.