- 412 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
4. YIL KUTLAMASI
06.11.2009 tarihinde bu siteye geldim.Şimdi tarih 06.11.2013 yani bugün bu sitede 4 yaşına girdim.Dört yıl deyip geçmeyelim.Ben buraya emek verdim.Burası benim birinci ailem.Önce ALLAH’ı sonra ailem olarak burayı bilirim.Bütün emeklerim buradadır.Tâ çocukluğumdan bu sitede şiirlerim var.Benim şu anda bu sitede 13 yaşında yayınlanmış şiirim duruyor.Şimdi daha küçük yaşta karaladığım iki dize aklıma geldi. "Odayı odaya tutalım.Büyüdük çocukluğu unutalım". Acısıyla tatlısıyla yıllar çok tez geçti.Valla bu yazı yazmayı da bir türlü öğrenemedim gitti.Yazacağım zaman aklıma bir şey gelmiyor.Mesala hastaydım biraz iyileştim.Dünden beridir bugün ne yazacağımı tasarlıyordum.Amma velakin hayal dünyam pek güçlü çıkmadı.İki günde süslü püslü sözler hazırlayamadım.Neyse biraz gerilere gideyim.Ben şiir yazmaya ilkokulda başladım.İlkokulda bir öğretmenim "yarın herkes bir şiir yazıp gelsin" dedi.Tabi herkes bir şeyler yazmış.Bir şiirde ben yazmıştım.Millet gülmekten kırılmıştı.Hele kızın bir tanesi bana hasta olmuştu.Yüzünü hayal meyal hatırlıyorum.Şimdi çok büyümüştür değişmiştir.Görsem tanıyamam.Tabi o zamanlar yazdığım şiir şiirden sayılmaz.Bu siteye gelmeden önce bir değer verdiğim abimle tanıştım ve o şairdi.Yazdığım bir kaç şiiri ona okudum.O’da şiir defterini açıp kendi yazdığı bir şiiri okuyup ve üzerinde nasıl yazıldığını anlat arak bana yol gösterdi.Böylelikle düzgün şiirler yazmaya başladım.Yıllar sonra bu siteye gelince şiirde çok ilerledim.Yaşadığımız sürece okul bitmez.Elbette daha öğreneceğim çok şey var.Çok eksiğim var.Güzel eserler üretmeye devam edeceğim.Eskisi gibi hergün bir şiir yazmayacam.Bundan sonra on günde yada ayda bir şiir yazacam.Zira gözlerimden dolayı internetten uzak durmam gerek.Sağlık çok önemli düştün mü başucunda kimse olmaz.Birisinde hastaneye gitmiştim.Bir de ne göreyim yaşlı bir nine yatakta yatıyor.Oğlu başında beklemek için babasından para istiyor.Yani annesinin başında parayla bekleyecek.Babası çaresiz kabul ediyor.Bunları gören Yakuphan ne yazsın.ALLAH kimseyi düşürmesin.Düştün mü görülmemişleri görürsün.Bu yüzden sağlığıma iyi bakmalıyım.Kör falan olursam zaten param yok birisi o yanımdan kaktırır birisi bu yanımdan kaktırır.Arkamdan biriside uçurumdan kaktırıverir.Bir karizmam duruşum var ölünceye kadar onu korumalıyım.
Neyse yeter bu kadar deli deli yazdığım. 4 yıl değilde inşallah bu sitede 40. yılımı kutlarım.
06.11.2013 4.YIL
YAKUPHAN KILINÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.