- 1811 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
BİR KADINI ANLAMAK
Kadının gözlerinden tüm geçmiş yaşantısını okuyabilirsiniz aslında,yeterki bakmasını bilin,derinliklerinde yaşanmışlıkları görebilin.
Başlangıçlara ürkek,korkak çekingen bakar.Canı gercekden yanmışsa,Ne tekrar aşk diye bir şey duymak ister,nede duyurmak ister ne kadar yalnız olduğunu,hep içinde yaşar duygularını fırtınalarını.Her ne kadar canı yansada acı ceksede bilinsin istemez zayıf yönleri.Hep güçlü görünmeyi secer.
Aslında hiçbir kadın sevgiye tövbe etmez,aşkdan aşık olmakdan vazgeçmez...
Ama Yüreği sevgisizlikten kurusa da canı yansa da yalnızlıkdan,dayanılmaz gelsede tek başına yaşamak,sevgiye muhtacım diyemez demez ...
Korkar ve ürker yeniden başlamaya herşeyi göze almaya,çünkü bir aşk ne kadar güzelleştirsede yüzünü,yine aynı aşk yıkabilir hayallerini umutlarını dar edebilir kadına yeryüzünü...
Hiç bir kadına yalnızlık yakışmaz,ama eğer bir kadın yalnızsa,yalnızlığı tercih etmişse;Ya yüreğinde kapanmayan yaraları yarım kalmış aşkları yada unutamadıkları bir yerlerde bıraktıkları dönmesini beklediği vardır...
Ama kadın tekrar göze alabilirse AŞK ı,aşık olmayı;Öyle bir sever ki,Sanki ilk defa aşkı yaşıyormuş gibi her defasında yeniden başlar nefes almaya,sevdiğine hayat vermeye.Hayat aşkmış aşkta hayatmış gibi sevmeye.Önce yüreğini müebbet,sonra ömrünü hapseder sevdiğine.Aşkına ruhunu teslim eder.Sonrada ömrünü emanet eder.Dünü bugünü yarını sonsuzluğu eder.Anlayacağınız kadın aşık olursa;Hiç gitmeyecekmiş gibi sever.Hiç gelmeyecekmiş gibi de gider.Ya severek ölür,Ya da ölürcesine sever.