- 782 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
rüya...
bugün bi davetiye geçti eilime,dinle bak sewdiğim adam o gününün ızdırabını dinle...
Açıp baktım davetiyeye,içinde benim sewdiğim adamla onun sewdiği kızın düğününe çağırıldığım yazıyor,derin bi ahh çektim önce...annem "sordu ne oldu kızım" dedi,hiç dedim anne kalbim tuttu sanırım yine...gözlerim doldu ağlasam ağlanmıyor gülsem gülünmüyor,bu nasıl bi acıdır tarifte edilmiyor...koydum yastığımın altına davetiyeyi,,,bizim oralarda 10 gün öncesinden dağıtır davetiye,on gün boyunca bekledi yastığımın altında,onun acısımıdır nedir bilmiyorum hergün kan ter içinde uyanır oldum,hergün kalkıp yataktan ilk onu okudum hergün ağladım hergün içim titreye titreye "hayırlı olsun sewdiğim adam" dedim kendi kendime...zor oldu be sewgili hayalini kurup beklediğim pencerenin buğusuna "bukez bitti" yazmak çok zor oldu...
we işte ogün sabahında nikahın var...bu gece sabah olur mu be sewgili,bu gecenin sabahı ateş düşürmez mi benim içime söyle...geldim işte en sewdiğin kıyafetlerimi giyip geldim;birdaha sana hiç gelemeyecektim çünkü...birde hediyem olcak tabiki dinle bak -kendi sesimden sewerdinya- benden eşinle sana dans müziği,sewdiğimiz parça "karmate den nayino" sewgili...hadi kaldır eşini dansa...mutluluğunuz daim olsun sewgili...hadi öp alnından ve bitsin bu "belkilerin"heyecanı...ve başlasın ömrüme yayılacak"keşke ben olsaydımların" acısı...
mutlu ol sevgili..."bu kez gerçekten bitti"
we...kanter içinde uyandığımda annem başımdaydı...çok şükür dedim allah ım çok şükür rüyaymış!bi rüya bi gecede bi ömrü alır m insandan,seni sevmek meğer ne zormuş be adam...