Güneydoğu
Ne oldu da Güneydoğumda silahlar sustu
Analar ağlamaz oldu
Organize değil, değil mi bu işler gerçekten ağlamıyor değil mi
Şimdi efendiler bu iş bu kadarmı imiş de önceden yapılmamış
Ne olduda itibarlar geri iade edilmeye başlandı
Ne oldu da güneydoğumda sükunet sağlandı
Memleketimi mi sattılarda bu kardeşlik sağlanıyor
Yoksa bu işi yapanlara karşı çıkanlar mı memleketimi satıyormuş?
Her neyse öyle ya da böyle bu işi başaranlardan Allah razı olsun
Ya da ne demeliyim lanet mi etmeliyim
Bu vatan benim ve ilelebet benim kalacaktır..
VESSELAM...
YORUMLAR
sevgili dostum
maalesef bu kadar kolaydı ancak bazı kesimlerin işine gelmiyordu bu vatanın evlatları ölmeli analar ağlamalıydı ki onların varlığının bir maanası olsun halende bu barış ortamından rahatsız oluyorlar ne yazı ki kötü düşünen ülke insanlarının çatışması için ellerini ovuşturup dört gözle bekleyen insanlar var umarım bu beklentileri kursaklarında kalır.
benim de tanıdığım barış ortamından rahatsız olan emekli eski model bir karamanın kendisiyle, bir kaç ay önce bu konuda konuşmuştuk. kendisine bakın ülkemizde barış ve huzur ortamı var ne güzel değil mi ? dediğimde ağzın dan köpük saçarak aynen şu sözleri söyledi..! ne barışı efendim kürtle barış mı olur.
dedim ki neden böyle diyorsunuz kürtte bu ülkenin vatandaşı Türk de hiç biri ölmesin daha güzel olmaz mı ? cevabı şu oldu ölecek tabii bu vatan için ölüyorlar işte bu zihniyetteki bir adamın görevde olduğunu ve güney doğuda görev yaptığını düşüne biliyor-musunuz!!!!
Bu arada bu ülkenin insanlarının ölmesini alenen isteyen bu zevatın, iki oğlu var bir İngiltere de, yaşıyor diğeri de Avusturalya da ne ilginç değil mi.!.
saygı selamlarımla.
evet silahlar sustu.bundan önce niye susmuyordu analar ağlıyordu.. düşündürücü değilmi?
Sağlam organize olunmuş ,sağlam devlet ve millet olunca velhasıl susturulur silahlar.kanlar akmaz analar ağlamaz..
önceden yapılamazdı tabi,çıkar meselesi sarmışken, analar ağlamıs kimin umrundaydı..
13 Mart 1999'da İstanbul'daki Mavi Çarşı ya düzenlenen .saldırıyı unutmuyoruz.
Dağdan şehre kadar inebilecek cesaretleri bulmuşlardı..
neyse susayım..
Eywallah