Ç İ Ğ D E M
“ Ruhumda açan en anlamlı çiçek_Ç i ğ d e m " Deniz_
Bu yaşıma kadar sahip olduğum en güzel yüreksin sen...Hatta dost adı altında çarpan tek yüreğiz aslında...
Hani bazen hangimizin kim olduğunu karıştırdığımız, kimin kime öğüt verdiği ve kimin kimi sahiplendiğinin, koruduğunun karıştırıldığı; doğru zamanlarda yer değiştirebilen ve esnekliği, güzelliği, içtenliği daima korunan....
Sana kadar ne çoklarını tükettim dost adı altında bir bilsen...Ki ben zoru seven bir yürek, kolayca sevdiklerinden, dostum dediğinden vazgeçmeyen bir yürek...
Böyle olunca daha mı derin oluyor gidenlerin bıraktığı izler, daha çok mu kan kaybediyor insan...? Sanırım...
Sen açık kalan yaralarımın sahiplerini de , olaylarını da hep bilirsin aslında...Öyle ya da böyle bir zaman da, hep gösterdim yaralarımı sana...
Ne hoş, şimdi fark ediyorum ki, gerçek bir yürek olduğunda yanında, sen anlamadan yaraların kabuk bağlamaya başlamış, kimisi kapanmış sanki hiç yaşanmamış... Kimilerinin ise sadece seni mutlu eden yanları kalmış sende, sanki hiç kötü anların yaşanmamış...
Şimdilerde de konuşmak için o kadar çok konumuz var ki... Uzaklarla dalga geçip, ihtiyacımız olduğu her an’da dokunabiliyorken birbirimize;
Yine de bugün;
Ben sana dokunmak değil, sarılmak istiyorum...
Hani böyle, hiç kaybolma dercesine,
Hani seni daha büyük bir parçam yapıp, olurda bir gün gidebileceğin ihtimaline karşı bana hapsedercesine....
Yine de bugün;
Gülen gözlerinin içinde kalıp, her gününün bugünkü kadar, yüreğin kadar, bana verdiklerin kadar güzel geçmesini dilemek istiyorum...
Yine de bugün;
Bunun kutlayacağımız son doğumgünümüz olmadığını bilmek, beni düşünemeyeceğin kadar mutlu ediyor demek istiyorum...
Yine de bugün;
Aramızda ki bütün mesafelere ve imkansızlıklara rağmen, bana verdiğin emek için ve sana verdiğim emek için yaradanıma şükranlarımı sunmak istiyorum...
Ve bugün ;
Ağustos ayına verdiğin güzellik için, bu ayı benim için özel yaptığın için ve kendine özel bir insan olduğun için;
Seni Çok Seviyorum....
Mutlu yıllar güzel yüreğim...
" Ne zormuş sana dair iki güzel cümle karalayabilmek...
Yakıştıramadıysam kelimelerimi sana_affet...”
10.08.2005_Deniz_
YORUMLAR
ersinbaşeğmez
anlatamamışım
derin bir dostluk idi
anladığım
:)
Denizce
ne zaman vazgeçeceksiniz
kulağınızı tersten göstermekten merakla bekliyorum :)
ersinbaşeğmez
yorumlarıma
:)
diyerek
cevap veriyordunuz
ve
ben
detaylı olarak algılıyordum
ersinbaşeğmez
işte bu
yazarın
okuru anlayıp
çantasından
çıkarıp
anlayışı asması
:) :(
bugünlerde ne yaşıyorsam hem şiirlerinizde hem bugün ki düz yazınızda kendimi buldum..ve bir an düşünmedim değil biri bana oyunmu oynuyor diye ...(((:
sanki nerede oldugumu bılmemenıze rağmen benim yüreğimdekilere yazmıssınız..
sevdiğim zaman tutkuyla sevıyorum ve bana cok zarar verıyor...yine sevdiğim, çok deger verdiğim kardeşim dediğim can dostuma gitsin isterim ama anlayabılırse ne âlâ...
TEBRİK EDİYORUM....VE TEŞEKKÜR EDİYORUM...
Hani bazen hangimizin kim olduğunu karıştırdığımız, kimin kime öğüt verdiği ve kimin kimi sahiplendiğinin, koruduğunun karıştırıldığı; doğru zamanlarda yer değiştirebilen ve esnekliği, güzelliği, içtenliği daima korunan....
Ne güzel tanımlamalar ve sevgi sözcükleri.
Hayranlık ve keyifle okudum.
Yazarı kutluyorum.