- 985 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
💤Sevdiklerinizle alay eden insanlardan derhal uzaklaşın.
Hiç kendini yormadan zafer nasıl kazanılabilir?
Hayatın çoğu alanında çoğulun düşündüğü ve inandığı davranış biçimlerinden çıkıp fikir edinmek neden zor?
Sürüde kara koyun olmak var
kara koyunlar içinde beyaz olmakta!
velhasıl güneşin altında kavrulmak var,
aklını kullanıp gölgede durmakta.
Bir kitabı okuyup fikirlerini geliştirmek var
geliştirmeyip onu rafa kaldırmak da
İnsanlar hakkınızda bir fikre kapıldıysa onu o fikrin tersine inandırmak zordur.
Eğer hakkınızda yanlış fikir üretildiyse, ve siz bundan rahatsızlık duyuyorsanız,
kolayı seçip sinirleneceğinize, öne sürülen kişiliginize hitap etmeyen yakıştırmaları kabul etmeyin.
Öfkeniz geçmesi için kızıp bağırarak öfke enerjinizin olduğunuz yerde dinesiye kadar fikir üretmeye kullanın
hayat akışınıza travma bırakacaksa kesinlikle rafa kaldırmayın.
İntikam duyguları ile içinizi karartmak yerine, kişiliğinizi geliştirmek adına, bunu fırsat olarak değerlendirin.
Hakkınızda yanlış fikir üretmiş kişi, sizi rafa kaldırmış ise ona gerçek kişiliğinizi anlatma çabalarına girmeyin.
İnandırmak yerine tersini hareketlerinizle ispat edin, hiç yorulmadan zaferi kazanmak adına olgunca hareket edin.
Hiç bir şey boşa yaşanmadığı gibi her kötü olasılık mutlaka ve mutlaka bizim için bir hayır olduğuna inanmak gerek, hem duruşumuzda sağlamlık, hem kişiliğimizin gelişmesinde çok ilerleme kaydederiz.
Geçmişte kişiliğimizin zedelenmesine isabet eden sömürgeleri tek tek artıya çevirmek için rafa kaldırılmış sitemleri, o raftan alıp en kötü ihtimalleri kişisel eğitimine katkı olma suretiyle yeniden ele alın.
Kişiliğini geliştirmek adına gözden geçirip düzenlemektir en güzeli.
Ondan sonra yüreğe dokunmuş negatif etkenleri iyi yöne yönlendirmenin ustası olursunuz.
En güzel davranış biçimi ahlak güzelliği, bu yolda sağlamlanmış olur.
Kavgasız, kurşunsuz, kansız ve üstüne üstelik hiç kimsenin kaybı olmadan zafer kazanmak bu yolda elde edilir.
Hanife Bayazıt