AÇ KAPIYI
Aç Kapıyı ..
Yıllarca o kapıdan geçmek için çabaladım durdum.. Aç kapıyı bezirgan başı...Bilemedim o kapının önünde bekleyen insanların geçmek için türlü oyunlar içerisine girdiklerini..
Bezirganbaşı bekle..dedi bekle daha zaman var kapıdan geçmen için sesizce...Beklemek istemiyorum artık yeter ki o kapıdan beni de geçir ,kapı hakkı ne alırsın ne verirsin,ödeyim.. Benim istediğim sende yok ,cesaretsizsin ..
Oysa kapıdan geçmek için ömrümü vermeye hazırdım.. Bezirganbaşı çok gaddardı acımasızdı..Elbisesinin renginide sevmedim siyahtı..Kapıda bekletti beni.
Kapının ardına geçip bende orada ki insanlar gibi mutlu ,refaha ulaşmak istiyorum dedim..
Bakma kapı ardındakilere dilleri süslü,içleri boş..Sözde itibar sahibiler, bereketli olmayan sözlerle insanları meşgul ederler..Dürüstlük nedir bilmezler.
Onlar kulaklarının duyduğu sese gider duymadıklarına doğruluğa davet eden sesi duymaz dinlemezler..
Dilleri süslü olanlara kapak olmak için ,yalakalık yaparlar...Daima arkalarından gelenleri feda ederler ..Kendileri kenara çekilir ARKAMDA Kİ YADİGAR OLSUN sana derler... izlerler..
Verdikleri sözlerin arkasında durmanın mutluluğunu yaşayanlar inim inim inleselerde
sözlerinden caymayan iradeli kimselere aptal gözüyle bakarlar..
Çünkü ..onların bu acıdan haberleri yoktur olmayacaktırda..
ARKAMDAKİ YADİGAR OLSUN..
Altta kalanın canı çıksın düştüyse yerlerde kalsın,sürünsün..bırak. .
AÇ KAPIYI BEZİRGAN BAŞI...
Açmam sana O kapı işte bu yüzden herkese açılmaz ,açmam..
Dilin süslü sözlerin bereketsiz, gönlün sevgisiz, kulaklarının duyduğu seslere inanan, duymadığına sağır olan , ölmeden unutulanlardan olan ,yalaka olan, gönlüne değil midesine çalışanlardan olursan.. ..Belki bu kapı o zaman açılır sana..
Sen git beş taş oyna birini at havaya dördünü topla .Olamadı kırk taş at yere Eğreti duranı seç bul ayıkla.. Takiiii ,en sağlam yere sıkıca yapışıp kalan kıpırdamayan taşı bulana kadar.. Ay çiçekleri hep güneşe döner ya yüzünü, sen güneşe değil arkana dön ..Önce onlara yol ver fada et bu kapıya..
İzle gerilerden..kaparım ben onu alırım içeri sonsuza kadar gözlerini kör eder güneşe atarım suçunu..
Aç kapıyı bezirgan başı..
Kapı hakkı ne alır ne verirsin...
Arkamda ki yadigar olsun sana..
birinci sıçan ikinci sıçan..
Üçüncü kapan
NAZO_50
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.