BÜTÜN ŞAHISLAR içinde ben
…………
Bazen ben’i tanımıyorum. Tanımak istemiyorum. Tanıyınca üzülüyorumm hal’ime. Kendimle karşılayınca korkuyorum. Tırsıyorum. Titriyorum süratimden…
Sen oluyorum. Kelime kelime sen doluyorum. Seninle mutlu oluyorum. Seninle kendimim güvende hissediyorum. Sende güneşi iyi görüyorum. Sende sevgiye tam uzanıyorum. Sende yalnızlıkla hiç boğuşmuyorum. Sen gözlerimde sözken, her satırda bir başka özneyim…
O diye davranıyorum. O diye poz veriyorum patlayan flaşlara. O var diye, insanlar arasına rahatlıkla k/atılıyorum. O sol yanımda diye, aşka inancım sarsılmıyor…
Bizim için çalışıyorum. Bizim için moralimim bozmuyorum. Bizim için her engele göğüs geriyorum. Bizim için aşk kelimesi geçen her şiiri ezberliyorum. Bizim için gecelere uzun uzun masallar anlatıyorum. Bizim için her şey anlaşılır imge olsun diye, yavaş yavaş ve hece hece konuşmaya özen gösteriyorum. Bizi seviyorum. Bizden memnunum. Bizimle sevda yüce bir anlam çünkü…
Sizlere inat ayakta duruyorum. Siz beğenmeseniz de, onu seveceğim, onu sevmeye devam edeceğim bütün kalbimle…
Ve onlar gibi terk eden olmuyorum. Onlar gibi bir gün sevip, diğer gün ”elveda” bayrağını göklere dikmiyorum. Onlar gibi ardıma bakmadan ansızın bir vakitte çekip gitmiyorum. Onlar gibi iki yüzlü davranma niyetleri taşımıyorum içimde…
Hayatıma, yüreğimdekine kaldığım yerden devam ediyorum.
………
MESELCİ
0111.2013.1324, Mardin