- 1034 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MERAK ETME SEN
Toprak olur taş olurum
Yolunda yoldaş olurum
İstersen gardaş olurum
Merak etme sen
Yıllanmış sevdamı bagrıma gözümü geride bırakarak odamdan kokumu kendimi suretimi hayalimi yakıp küllerinden dogarak giderim. Sensiz yaşanmaz bilirim ama bir bacagım ve bir gözüm olmadan kör topal yaşamaya çalışacagım andım olsun.
Sabahları kahvaltıyı çayla geçiştirip yokluguna küfür edip olmayışına dertlenip ve olmuyacagını bilerek hayıflanıp isyan ederek başlarım günüme. Ve o günden ne kadar hayır gelirse o kadar yaşarım. Sensizken ne bir fazla nede bir eksik. Gözlerimde hayalinle bakarım bembeyaz kagıtlara ama seni dert diye yazmam kadere hayata ve kagıtlara .
Merak etme sen.
Acılarım üstüne bir gül atarım ve yakarım sensizligimi ve yıkarım tüm dünyamı senin için. Çünkü sen hayatın derdin kederin mutlulugun ve umudumun ta kendisisin. Eger sol gögsümde atıyorsa canım ve avuç içi kadar görünüp bir evreni sıgırabilyorsa odalarına ki sensiz bir everen bir can etmez. Evrenimdeki yerin degişmedi merak etme.
Merak etme sevgi kimi zaman uçdan uca yaşanır prangalar vurulr yüreklere ve ceplere otobüs biletleri konulur. Kiloyla metrelerin ne önemi var yürek biri için avuçlarda ulu orta çarpıyorsa. Sevgi yaşanır sınırsızca ve sorunsuzca . Uzakta olmam sensiz olmam anlamına gelmiyor. Senki yüregimdeki gül bahçesi canımdaki umut ışıgım. Merak etme dünya tersine dönse vazgeçmem.
"Sevgisizim"
VATANSEVER35