MERHABA ! Arkadaşım Dostum Aşk'ım
Merhaba,
Hoş geldin dünyama.
Acele etme lütfen sakın, rahat ol.
Önce bir tanı, önce bir anla, önce bir emin ol.
Sonrası sana kalmış. Gez dolaş dünyayı. Şöyle bir bak kaç kişi yaşıyor dünyamızda. Kaç kişi değer seninle bir Merhaba’ya ve kaç kişi var seninle paylaşacak, içtenlikle senin inandığın değerleri. Sorgula.
Yaşamak öyle kolay değil. Kolay değil kendini bile tanımak ve değişimlere hazır olabilmek. En zoru da, hiç değişmeyecek temel değerlere sahip olmak ve insanı insan yapan nitelikleri hiç bırakmamak. Öyle kolay değil, başkalarının da olmazsa olmazlarını, kendi olmazsa olmazların ile bir arada tutabilmek.
Sana olmazsa olmazlarımdan temel taşları verebilirim.
İnandığım değerlerden bir ırmak akıtabilirim sana doğru.
Egolarımı hapsettiğim zindanın anahtarını da sana verbilirim.
Ki, sen de istersen egolarını o zindanda sonsuza dek tutabilesin.
Merhaba.
Hoş geldin dünyama.
Zamanı geldi diyorsan eğer, durma.
Birlikte olacak, bu dünyayı paylaşacaksak önce bir bina kurmalıyız.
Sana verdiğim temel taşlarını al. Sevgi kumu ve saygı çimentosunu kat. İnandiğın değerleri ekle inandığım değerlere ıslat, harmanla harcını temel betonunun. Ve, sabır tuğlalarından örelim duvarları. Kapısını açık tutalım özgürlüklere ve pencereleri hem senin hem benim gözlerimiz olsun.
Peki, çatısı ne olacak? diye sorma sakın.
Temelinde SAYGI, yapısında SEVGİ olan bina kurabilimiş isek eğer....
Bu binanın çatısında, ARKADAŞLIK da, DOSTLUK da, AŞK da anlam kazanır.
HOŞGELDİN ......’m
...............................01.11.2013 Ayvalık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.