ÜÇ BEŞ GÜNLÜK DÜNYA İÇİN BİRKAÇ YIL .....
bu son cümlelerim artık seni anlatan tek bir satır dahi yazmayacağım zaten gidiyorum senin olmadığın diyarlara ruhum da senden temizlenecek ben sadece ben olarak kalacağım senin yerin hep kirli kalacak ne sen olacaksın ne de bir başkası hep kirli kalacak...merak edilen tüm sualleri sor kendine bir masal bu kadar hüzünlü nasıl bitebilir diye bir insan nasıl bıkabilir diye seni anlatmak için cümleler nasıl anlam bulur diye sensizlik çok zor mu diye sen seninle döner san kainat ..biliyoruz ki ikimizde şansa inanmazdık ama galiba şans var ve ikimizde bunu çok zorladık ve bir yerden patlak verdi ve enkazı çok maliyetli oldu kaybettiklerin, benimkinin yanında hiç bir anlam ifade etmez.. ben zamanı, hayatı, gerçekleri ...vb. kaybettim. sen sadece zamanı kaybettin ...biliyordun yaşattıklarının gerçek olmadığını...
bazen gözlerim dolmuyor değil helede seninle gecirdiğim tadına doyum olmaz hoş sahbetlerimizi çok özlüyorym ama sonra sohbet bitince sana beddualar edip kendimi buluyorum ..bulmuyorum da işte kendimi avutuyorum...seninle ilğili ne varsa bu bedende artık izleri kayboluyor soğuyorum ..kendimi bir nebzede olsa böyle sakinleştirip mana arıyorum...
ama bir şeyi asla saklayamam bu büyük aşklara bir ihanet olur... seni hatırlayınca bu bedenin büyük bir boşlukta sallandığını ve çaresiz bir ölü gibi boşluğa savrulduğunu hissediyorum..geceleri yatağa sen olmadan girince sanki tabutun içine giriyorum ve yemek zamanı gelince iştahım gidiyor bana hayat veren kişinin sen olduğunu anlıyorum.
sana benimle ilgili bilmediğin bir şeyi de söylemek isterim; ben kendimi sende buldum keşke bulmadan da yaşamayı öğrenseydim ; en küçük bir yelde dahi ayakta kalıp yıkılmazdım... bana kendimi buldurdun da ayakta kalmayı öğretmeden gittin..
bazen telefonu elime aldığımda seni aramak için numaranı giriyorum fakat sonra SEN BU KADAR ACİZ MİSİN DE GİDENİN ARKASINDA KOŞUYORSUN deyip kendimi aramamak için ikna ediyorum...ama her ikisini de yapan benim sensiz kalmayı da seninle olmayı da... ama unuttuğum bir şey var GERÇEK AŞIKLAR YALNIZ YAŞAR..
haa birde sakın üzülme.. değmez bu gönül... SENİNLE üç beş günlük dünyada bir kaç yıl yaşamak isteyen bendim ...
hoşcakal... üç günlük dünya için zamansız giden günlere...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.