tren trajedisi
vurdu saat
saat her vurduğunda baküden bir tren kalkar. kaç zamandır trenler baküden kalkıyor.
oldu olası trenler ile vapurlar uzak aşk yaşarlar. rivayet edilirki ölü ahlar girmiş su ile demirin arasına .eski bir lidya söylencesi bu .
saat vurmaya devam eder. devam eden savaşlar gibi devam eder. uzun öyküler biriktirir hız . kalmak ile gitmek arasında duran bir yolcunun uzayan düşleri gibi soluksuz kalır zaman.yolcu uzamaya devam eder.
kırkikindi yağmurları yağar iç asyada. petersburgtan ince türküler yükselir.saat halen vurur. belirsiz zamanları vurur saat.
gör gör diyeni gör ilk önce.önce soluk vardı belkide . kutsal kitabın biri şaşırdı sonra.
ez beni ezbeni . bir ağıttır. mitolojiden tüter. iştardan bu yana aşk öldü ne de olsa.
vurdu saat.
saat her vurduğunda bir kadın ölü bir tarafından asılmaya durur. ölüm taşıyor tren . iç şehirlerden çöllere doğru uzanır trendeki ağıt. bir şapka sallanır. olabildiğince iktidar bir o kadar yakışıksız ve küfürbaz. küfürbaz bir iktidar dili ile okkalı küfür savurulur afyon dolaylarında . afyon ovasının her bakışında konyadan tacavüze uğramış bir tren eskişehir istasyonuna uzanır.
vurdu saat
zaten her çağın başını bir tren belirler. ne zamanki babilde asma bahçeleri yıkıldı. komşudan garip bir dil yükseldi . diğerinin anlamadığı.öldürür loncalar
vurur ender saatlerde bir şafak.
vurdu saat
şafak vaktinde infazlar başladı amsterdamda. ölü çocuklar doğuyor ölü çocuklar bir tren aşkına .
saat halen vurmaya devam eder.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.