B.D.P nin açılımı
BDP…
Nerden girdi hayatımıza hatırlayalım hadi…
9 Kasım 2005 tarihinde kurulmuş TÜRKİYEDE ’de kurulan 49.siyasi parti) ve 11 Aralık 2009 tarihinde Anayasa Mahkemesi kararı ile kapatılmış olan Kürt milliyetçi siyasi parti.
Genel merkezi Ankara’nın Çankaya ilçesinin Balgat semtinde olan partinin amblemi sarı zemin üzerine, yeşil yapraklı kırmızı gül olan hani ! yada bir başka deyişle genel başkanı AHMET TÜRK olan…
Unutuldu gitti değil mi !
Sonra yeniden açıldı öyle ya bir açılım olması gerekiyordu çünkü…
Yeni bir isim koyuldu BARIŞ VE DEMOKRASİ PARTİSİ
Yani kısaltılmışı B.D.P
Sonrasında ortaya çıkan Ergenekon terör örgütü askeri darbe planları vesaire
Mahkemede ve tutanaklarda geçen adı ile BALYOZ DARBE PLANI…
Kısaltalım şimdi bunu B.D.P.
Diyeceksiniz ki oha pranoyanın dibi..
Evet belki de öyle çünkü bu ülkede yaşayan bir insanın paranoyak olması kadar doğal bir şey yok hem hafıza anlamında balık hafızalı diyen bu millet unutur diyen de sadece ben değilim daha dün izmirde bas bas bağırıldı…! Yine millet ikiye ayrıldı yine benim milletim benim vatandaşım ve ötekiler oldu…!
Takip etmedim ve etmeyeceğim de bugün mecliste başörtüsü krizi ne oldu diye muhalefet ne dedi iktidar ne dedi…!
Unutulur gider nasıl olsa…
Unutulmayacak olan şehit analarının yası gazilerin eksik yanları ve bu ülkenin bir zamanlar cumhuriyet ile yönetildiğidir.!
A.B.2013