- 1294 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Verdiğin Senindir
Zaman hızla akıyor. Çocuklar büyüyor. Daha dün almıştım dediğimiz giysiler birden havada sallanan paçalar ve kısacık kalmış kollar olarak karşımıza çıkıyor. ‘ Ama daha çok yeni bu kıyafet ‘deyip bakakalıyoruz biz anneler.
Eskiden ‘seneye de giyer’ diyerek alınan giysiler ve ayakkabıları düşünsenize. O içinde kaybolduğumuz kışlık kabanları. Ayağımızın içinde gidip geldiği ayakkabıları. Şimdi bir çoğumuz marka merakından korumak için uğraşıyoruz çocuklarımızı. Zaman tüketim çağı…
Ve geçen bunca zamana rağmen bazıları için birçok şey hiç değişmedi. ‘Seneye de giyer’ cümlesi bazı evlerde hemen hemen hiç kurulmuyor. Biz de bunun şahitliğini yapınca her yerde, üzerimize böyle bir görev düştüğüne karar verdik. Niyetimiz çocukların yüzünü güldürmekti ve bu duygularla yola çıktık.
Bizler elimizdeki küçülen giysileri paylaşmak amacıyla bir kampanya başlattık. ‘Çocuklar hepimizin ,küçülen giysilerini paylaşın.’
Hem sosyal medya aracılığıyla hem de sözel yoldan duyurmaya çalıştık. Bunda da başarılı olduğumuzu geri dönüşümlerden gördük.
Özenle hazırladıkları giysileri taşıdı dostlar bize. Çuvallar ,poşetler dolusu giysi geldi. Hepsiyle ayrı sevindik. Şehir dışından bizi arayan ‘bir valiz dolusu giysim var ‘diyen insanlar oldu. Elimiz kolumuz yetişemiyor diye üzülmeye vakit kalmadan yeni projeler için çalışmaya başladık.
Gün itibariyle ilk toplanan giysileri bu işe gönül vermiş Ahmet babamızla birlikte yaş gruplarına göre ayrımın yapılacağı eve taşıdık. Yine tamamen gönüllü çalışan ve zamanını buna ayıran güzel öğrencimiz ve annesi neşeyle karşıladılar bizi. Hiç abartısız bir sevgi selinin içinde olduğumuzu görmemek mümkün değildi. Ahmet babamız ayrıca anlatmak istediğimiz özel bir insan. Kalemimiz akarsa kağıda yazmak isteriz onu da.
Güzel insanların varlığıyla içimiz umutlandı bu ara. Bu yüzden teşekkürü borç bildik.
Hem bu kampanyaya destek verenlere hem de hiç tanışmadığımız halde sizi destekliyoruz diyen herkese teşekkür etmek istiyoruz.
Ve kampanya daha sistemli bir şekilde işlemeye devam edecek desteklerinizle. Gönülden sevgiler sunuyoruz hepinize. Hayr olsun niyetlerimiz hep ,aşkla...