SEVDAMDANDIR...
SEVDAMDANDIR.....
Mesafeler değildi seni bana yaklaştıran yüreğin yüreğim olduğundan aldırmıyorum...Bilmiyorum an bile olsa hatırladığını benim gibi gülümsediğini ,belkide benim kadar özlediğini..
Belki dedim ,belki birgün kavuşurum sevdalıma.Yüreğim takıldı çıkarsız sözlerine,samimi gülüşüne.Adımı söyleyen sesini duydum,kalbinde kendimi buldum daha ne olsundu ki?
Her gece gökyüzüne baktığımda gül cemalini görüyorum ayın yüzünde hayranlıkla seyreden yıldızlar var etrafında ,ama gülen gözlerinde ben varım biliyorum...
Onu düşünmediğim anım varmı bilmiyorum nefes alabiliyorsam, yüreğim sevgi doluysa,dilimde mutluluk şarkıları varsa sebebi o biliyorum..
Zemheride cemre düşüyorsa gönlüme ısıtıyorsa yüreğimi ,kardelenler açıyorsa yaz günü gözlerimde sevdamdan biliyorum.
Yazdığı her satırı saatlerce tekrar tekrar okuyorum bıkmadan usanmadan her harfini ezberliyorum uzakta olan bedenini ruhumla sarıyorum.
Gözlerimi kapatmıyorum artık hayallerimde, gözlerim açıkda görebiliyorum yüreğimde sevdamla.
Küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum bazen biraz nazlı biraz şımarık biliyorum sevdamdan bütün bunlar.
Her sesini duyduğumda güller açıyor gönül bahçemde bülbüller ötüyor dallarında sevda şarkıları dillerinde onu bana anlatıyorsa gördüğüm herşey sevdamdan biliyorum..
Gece yarısı kalkıp resmine bakıyorsam yanımdayken bile hasret kalıyorsam...
İNAN SANA OLAN SEVDAMDAN BİLİYORUm....
SON EYLÜL............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.