- 445 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım Tutulması-1
Gözlerinde kaybolmuş umutları gördü genç adam..karşısında dimdik ayaktayım deme gayretindeki genç kadın viraneye dönmüş kalbini el yordamıyla tamire uğraşıyordu aslında..kimseye göstermeden,hissettirmeden.."yalnızlık derin bende" derken gözlerinden akmaya can atan yaşlara hakim olmalıydı..Sağanak yağmurlar gibi dökülmekten korkuyordu genç adamın kollarında.. Olmazdı...bu doğru değildi..Zaten "O’nun da umrunda değil ki "diyordu içinden geçen ses..Biliyordu ..bu seferde aynısı olacaktı..bu seferde kaybedecekti..hep öyle olmamış mıydı? yağmurdan kaçarken defalarca tutulmuştu doluya..Arsızdı yüreği ya da sevgi doluydu kocaman kalbi.."herkese yetecek kadar sevgim var aslında.."sevsinler istiyorum beni..herşeyden çok sevsinler diye nelerimi vermezdim ?"diyordu hep..
Genç adam yarı ağlamaklı mavi gözlerini süzdü kadının..yüzüne dokundu elleriyle.."ağlama ben varım " demek istedi...diyemedi.."kaçıncı yıkılışım olacak yine" diye geçirdi içinden.."benim istediğim belli..takılalım işte ..nerden çıktı şimdi bu hüzün" diyordu kendine..burkulsa da yüreği,kuyruğu dik tutmalıydı kadına karşı.. Umursamıyor görünüyordu,kimbilir belki de gerçekten umursamıyordu..aslında gerçekte ne düşündüğünü, ne hissettiğini kendisi de bilemiyordu..ilk kez karşılaşıyordu böyle bir duygu karmaşasıyla..genelde ne istediğini çok iyi bilir,karşısındakine direk söyler anlamazsa ya da hayır cevabını alırsa hiç uğraşmaz arkasına bakmadan çeker giderdi..ama bu sefer gidemiyordu..gitmek istiyor ,gidemediği için kızıyordu kendine... bozuluyordu içten içe.."ne oluyor oğlum" sana diyordu...
Ve ilk kez gitmediği için kaldığı, durduğu, beklediği için kendini kötü hissetmediğini farkediyordu.."bu kadında bir şey var beni çeken "dedi sessizce kendi kendine..sonra dağıtmak için duygusallığını "e çekici yaa..fena seksi buluyorum daha ne olsun" diye geçirdi içinden..Genç kadın yüzünde gezinen ellerini tuttu yavaşça..gülümsedi... dudaklarına götürüp öptü... "sen ... özelsin benim için" dedi genç adam....hiç cevap vermedi kadın..galiba susmak en doğru eylemdi..şimdiye kadar konuştum da ne oldu ? dedi..açıkçası günah çıkarıyordu bu adamla.. ve adım adım o’na koşan ayaklarına yol aldığı yıllar çelme takmaya çalışıyordu ..ve nedense bu gel-gitler genç kadına çok iyi geliyordu..artık hayatında kendini bi yere koyup aklıyla,ruhuyla,şehvetiyle,enerjisiyle ,deli gibi sevecek biriyle isimsiz bir aşk yaşamak istiyordu..ya da aşk olmayan herşeyi tatmak istiyordu...Hükümsüz yıllarına kesilen müebbet kalemini kırsa ne olurdu?? durdu..duraladı..genç adamın gece gözlerine takıldı gözleri.. kilitlendiler adeta.."gece gibi..karanlık ama ne kadar derin"dedi içinden.."deniz gibi...kayboluyorum mavisinde" dedi genç adam içinden..duymadılar birbirlerini..ama kalplerinin çarpıntıları onlara duyurmuştu çoktan tutkunun girdabını.. ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.