- 1102 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HARUNİ ile şaiir ve şiir
HARUNİ ile Şaiir ve şiir
Kalem defter duygu his birleşimi . Bunlar bir biriyle konuşur aile masasında konuşur dertleşirler bir birine hikaye anlatırlar ve defter kanat çırpmaya başlar bir an uçmak ister kendisinin özlediği aşkını ister yani ( şiiri ) kelimeler oynamak ister ya bir misket gibi ya horon gibi bu arada misafir ilham gelir sofraya derki benimde bir tuzum olsun onuda alırlar his duygu ilhamı kıskanır ve başlarlar kelimelerin gönlünü almaya derin derin sohbete ama ilham misafirliği sevmez fazla kalmak istemez gittiği yerde az öz olmasını ister ve hemencik sofraya tuzu biberi Eker kalkar gider kalanlar sevinir ama o özünü bırakmıştır sonra kendi aralarında toparlanır kanat Çırpan deftere giderler orada kalmak istediklerini söyleyip bembeyaz döşeğe yatırlar aşçı başı gelir ( kalem ) başlar karıştırmaya ha pişti hapişecek bir türlü tadını tutturamaz ama bıkmadan karıştırır ta tutana kadar ve tutumu insan onu ab-ı şerbet gibi içer işte şiir yazmak böyle bir şey ?
Ben sadace aşkımı anlattım
HARUNİ
Harun yıldırım
YORUMLAR
O tadı tutturma çabası şairin en büyük yürek kavgasıdır, bilmez miyim? Gecenizi yer, farkında olmazsınız, gününüzü çalar haberiniz olmaz. Bu arada dış dünyadan ne ler kaçırdığınız umurunuzda olmaz en önemlisi. Varsa yoksa dizeleri adam etmek. Akıllı işi değil, aşık işi bu. O aşkı hayatı pratik yaşayanlara anlatması da o kadar zor ki. Zaten anlaşılmak gibi bir derdimiz de yok. Olsa kalem küser, kağıt kendini yakardı.
Saygılarımla değerli arkadaşım.
Şiir yazmak...öylesine bir şey mi ? Üstadım belki seni tanımadan önce benim için hece öylesineydi hiç özenmediğim hiç düşünmediğim...imrendiğim...
Şiir nedir neler anlatır ki...aşk meşk mi anlatılır...neyi döker şair içinde ve ne kadar tadı tuzudur dilin...
yürek işidir şiir yürek... kendini ifade etme içini dökmedir...
Sen ki üstadım hece şiirini yazabilirsin hadi sana zaman yaz bir dörtlük dediğin geliyor aklıma..ve usanmadan anlatışın..
ve şerbet edip heceye ısındırışın..
edebiyat defterinde iyiki tanıdığım dediğim dostlarımdan birisin...
şiir yazmak aşktır...ben şiirlere kaleme aşığım...
yüreğine kalemine kelamına selam olsun..
hakkını helal et... saygılarımla teşekkür ederim her zaman varlığın ve desteğin için...