SEVGİNİN RENGİ
Bir sonbahar günüydü yazdan kalma belkide yaz mevsiminin hediyesi sonbahara.
Balknonda oturmuş kahvesini yudumlarken gözleri karşısında sıralı duran dağlara takılı kalmıştı farkında olmadan.Ne kadarda heybetli duruyorlardı karşısında birden hasret acısı çöktü yüreğine ,sanki dağlar olmasa görüverecekmiş gibi geldi sevdiğini.
Keşke...keşke dedi mümkün olsa böyle birşey o an dağların iki yakasından tutup perde gibi ayırası geldi .Bunları düşünürken abla diyen bir sesle irkildi gözlerini sesin geldiği yöne çevirdi.
Arkadaşıydı seslenen ne düşünüyorsun? diye sordu kadına neden daldın gittin, aklın kalbin nerelere gitti? dedi.Yüzünde hafif bir tebessüm oluştu hiç dedi kadın buralardayım nereye gidebilirim dedi.
Oysa kalbide aklıda sevdiğine gitmiş onunla dolaşıp geri gelmişti o kısacık anda nelerde düşünmüştü.Sen ne diyecektin bana diye arkadaşına sordu ,arkadaşı hani sen bana beklentisiz sev demiştinya o nasıl olacak? haa birde sevginin rengi varmıdır sence dedi.
Kadın evet dedi kişiye göre vardır sevginin rengi kimine göre pembe kimine göre kırmızı dedi ya senin rengin ne olsun diye takıldı arkadaşına .Arkadaşı bilmem hiç düşünmedim ama sevgi renkli olmaz dedi ya siyahdır ya beyaz .
Kadın bana görede vardır sevginin rengi benim için sevginin rengi gülümseyen bir yüz kapkara ceylan gözler tatlı bir söz dünyanı değiştirecek bir cümle dedi.
Sonra dalgın bakışlar arasında başını çevirdi radyodan gelen türküyü diline doladı mevladan diledim bu kadar dilek ölmeden o yari bir daha görek diyordu türküde.
Keşke dedi keşke bende görebilsem.
Bunca sene ne yar olmuş nedde yari olmuştu onun ilkti sevdası ömrüne bedeldi ,sonsuza kadar yetecekti .Sonsuzluk onun için sevdiğiydi, sevdasıydı .
Gözlerini dağlara çevirdi şu dağlar varya dedi işde o dağlar engel bana dedi çekilseler önümden sanki göreceğim onu belki seslensem duyacak beni dedi.
Kaç gecesi sessiz çığlık olmuştu sevdiğinin adını haykırdığı, kaç gece hasretinden ağlamıştı sessizce,kaç gece hiç uyumamıştı gözleri hayallere dalıp kaç gece sabahlamıştı.
O an dediki kadın olsun erkek olsun yarımdır sevmeden ,yarımdır sevdiği olmadan.
İşte dedi o benim hem yarim hemde diğer yarım ...
Hem sevgilim hem sevgiliden öte sevdalım.
Neye ererse aklım, nerde olursa sonum o benim dedi...
Zamanımızda okadar az ki sevdalar o kadar tükenmeye yüz tutumuş ki sevdalılar masallarda kalmış prensesler,prensler.Efsane olmuş Tahirler, Zühreler, Ferhatlar, Şirinler ve hatta LEYLALAR, MECNUNLAR...
son eylül