- 513 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİM YALNIZLIĞIM
Yalnızlık nedir ? Kime sorsam cevabı bambaşkadır bu sözcüğün...Herkes farklı anlamlar farklı duygular yükler bu sözcüğe...Yalnızlık sorunlarınızın aşılamayacağını düşündüğünüz anda kendimizle verdiğimiz mücadele mi ? Yoksa etrafımızda birçok kişi varken herkesten uzak kalmayı seçtiğimiz anlar mı ? Kimine göre rahat kafa dinlemek için tek başına kalmaktır,kimine göre hayatta tutunacak tek bir dalı bile bulunmayanlardır...Daha dünyaya yeni gözlerini açmış masum küçücük bir bebeğin terk edilmesidir,korunmasız çaresiz bırakılmasıdır...Yaşlı bir dedenin en içten bir çift sözü bile yalnızlığı gösterir bana...Akan gözyaşlarında yada sıcacık bir gülümseme bunlarda ararım ben yalnızlığı...Kimi zaman acımasızca ölüme terkedilen biri ve yine akan gözyaşları...’Sevdiğine duyulan nefrettir yalnızlık’...Bazen içinde yaşarsın kimse bilmez, görmez...Sen kendinle hesaplaşırsın,göstermek istemezsin kimseye...Dışarıda herzaman sahte bir gülümsemeyle dolaşırsın...Yalandan tebessüm ve tatlı birkaç söz...Bilir misiniz ?
Ben bazen yağmur seslerinde ararım yalnızlığı...Pencereden dışarıya baktığımda düşüncelere daldığım o andır , bir şarkı duyduğumda içime en derinime dokunuyorsa eğer o dakikadır yalnızlığım...
Bazen anıları hatırlamaktır yalnızlık...Geçmişe duyulan özlemdir...Bazen içten bir bakışa yüklerim duyguları,bazen ağızdan çıkacak samimi bir cümlede bulurum yalnızlığı...Bazen bir dokunuştur yalnızlık...Bazen de yakın olmaktır sevdiğine...Bana göre yalnızlık ; karanlık çöktüğünde gecenin bir vaktine kadar yıldızları izleyip düşüncelere dalmaktır...Kendi köşende kendinle hesaplaşmaktır...
Benim yalnızlığım geceyle,
Benim yalnızlığım bütün gece doğmasını beklediğim güneşimle...
Benim yalnızlığım Kendimle...
Benim yalnızlığım İçinden çıkamadığım sorularda saklı...
Benim yalnızlığım ; altından kalkamadığım acıılarda , tarif edemediğim cümlelerde ,
Benim yalnızlığım beklemekle sınırlı.
* Herkesin içinde yaşadığı , bir an bile olsun anımsadığı etrafına baktığında görebileceği yalnızlığı vardır.Aslında umuda dair beklediklerimizin olmayışıdır bizi yalnızlığa sürükleyen...
TUĞBA YAVUZ
26/10/2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.