- 535 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ruh giderse...
Ve ruhum gitti.
Camlari birer birer actim.Temiz havayi bolca icimi dolduruncaya kadar cektim ve bir sure nefesimi tuttum.Nefes alabilmek ne kadar da guzel.Gokyuzunu ,bulutlari,sararmis ve dokulmeye yuz tutmus yapraklari ve tum cevreyi hic olmadigi kadar onemsiyordum.
Kulagima hic calinmayan sesler,gozumun onunde hic gormediklerimi gorur oldum.Hersey ne kadar da guzelmis.
Hafif hafif ruzgar kulakalarima islik calarken bende onun ritminde etrafimda dans etmeye basladim.Sanki ruzgar Farid Farjad’dan melodiler caliyordu kulagima,Hafif huzunlu,duyguluydu belki ama ben sadece melodilerle dans edebiliyordum.Beynimdeki titresim ve dalgalanma kalbimde ki kanin daha fazla pompalanmasini sagliyordu.Ve garip bir sekilde huzurlu ,mutluydum.
Sanki her gecen saat ustumden yukler dahada azaliyordu.birer birer uzaklasiyorlardi bedenimdem .Meger kimlerin dertlerini,kimlerin sikintalarini yuklenmisim ben .Cicek satan Elif’in kizinin okulunu, nisantasinda elleri titrek,saclari aklar dusmus ve yuzu hep gulen selpak satan amcayi,babamin her an durabilme ihtimali olan kalbini,annemin tahlil sonuclarini.
Aldanmayi,aldatilmayi,guvensizligi ,care bulamadigim caresizliklerimi,icime attiklarimi ve surekli mutluymusum gibi davranmayi birakiyorum.
ve ruhum geldiginde ,bu sefer hic ama hic gitmek istemeyeceksin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.