- 521 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Reklamlar
Arkadaşlar lütfen buna bir dur diyelim. Eminim siz de benim kadar rahatsızsınızdır bu reklamlardan. Önceden rahatsız olduğum reklamları mumla arar oldum. Son birkaç haftadır hemen hemen tüm siteleri bu rezalet reklamlar işgal etmeye başladı. Her nasılsa site yönetimlerinin kontrolü dışında, sayfalarda boy gösteriyorlar.
Hepsi de kadın denen cinsi aşağılayan, iki paralık et parçası olarak niteleyen, son derece seviyesiz, insanı kadın olmaktan utanacak hale getiren reklamlar...
Bu siteye iki yıldır üyeyim... Burası benim için çok önemli bir yer... Yazılarımı göndermekten öte kendimi evimde gibi hissediyorum burada. Hepsi birbirinden değerli pekçok kalemin eserlerini zevkle okuyorum. Burada geçirdiğim anlar günümün belki de en nadide anları... Ama bu söz ettiğim reklamlar bu keyfime büyük bir gölge vurdu. Artık bir yazıyı ya da şiiri okurken bikinili ya da iç çamaşırlı bir kızın erkeklere mesaj gönderdiğini bildiren bir reklamla karşılaşmam an meselesi... Bu, sözünü ettiğim reklamların belki de en hafif örneği... "O...’lara göz at" diyen bir reklam var ki görmeyeniniz kalmamıştır herhalde.
Bu tür reklamlara eskiden ancak birkaç sitede rastlarken şimdi en nitelikli sitelerde de rastlayabiliyoruz. Onlardan kaçmak mümkün değil... İnternete girmekten ürker hale geldim onlar yüzünden. Çünkü herbiri kadınları aşağılamaya yönelik, çok terbiyesiz reklamlar...
Lütfen bir önerisi olan varsa bu sayfada paylaşsın... Bu ızdıraptan kurtarsın bizi... Önceki gibi içim rahat bir şekilde edebiyat sitelerine ya da girmek istediğim herhangi bir siteye girme özgürlüğüme yeniden kavuşmak istiyorum. Umarım bir çözümü vardır bu durumun. Sevgiler...
YORUMLAR
Kör olduğuma sevindim yeniden. Tabi çözüm siz de kör oluverin değil. Siteler bu noktada şöyle çözümler getiriyorlar: Eğer cüzi bir mebla karşılığı farklı bir üyelik seçeneğine dahil olursanız, mesele çözülüyor. Burası için en azından, sanıyorum çözüm bu. Tabi her platforma böylesi meblalar ödemek, sarsıcı. Belki de bazı yazılımlar sayesinde de bu nevi kötü reklamdan arınmak mümkün. Ayıklayıcılar, sentezleyiciler veya benim bilgisayar deneyimimi aşan başka alternatif çözümler var. Ancak ne olursa olsun bu çözümlerden birini bulun, yazılarınızı yazmaya ve okumak istediğiniz yazıları da okumaya devam edin. Kötü reklamlar ve uygunsuz içerik yüzünden yazmanın uzağına düşmeyin. Gayet isabetli yazılarınızdan biriydi okuduğum. Tebrikle.