- 1763 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
-cankuşum...
çok uzaklardan kokunu içime çektim bugün helal et hakkını geçmeyen yaram...resmini elime aldım biraz ağladım...sonra halini hatrını sorasım geldi,yıllar öncesi gibi hani,hani hala benimişin gibi arayıp nasılsın cankuşum demek istedim,yapamadım...çünkü biliyorum iyisin sen...bi mesaj atayıyım dedim sonra kendi kendime ondan da wazgeçtim çünkü yine biliyorum ki aldırmazsın...sonra dedim yine belki bigün okur umuduyla yazdığın mektuplarında sor...
iyimisin can kuşum?dün gece ağlayarak uyandım uykudan...biliyosun gurbetteyim,kimse yok yanımda içime bi ateş düştü gecenin bi yarısı özlediğim kim varsa aradım,hepsi iyiyiz bizi merak etme sende yat hadi dediler...ozaman dedim kendi kendime canı yandı yandı sevdiğimin merak ettim de bi seni arayamadım,bi sana soramadım...annemle konuştum ağladı...o ağlayınca daha da bi kötü oldum hani hatırlıyomusun annemi özlediğmde ilk seni arardım sende "üzülme cennet kuşum derdin ben varım..."ben annemi özledim haberin olsun:( ama arayamadıım seni çünkü yoksun...ve bu yüzden uçtu cennet kuşun dalından sevdiğim...gittin sen ve ben bittim...gel demek isterdim şimdi sana,gel özledim...bigün geçersebu satırlarım eline yıllar sonrada olsa cevapsız koyma ne olur...ben beklerim "belki bigün" der yinede beklerim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.