- 567 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AFORİZMALAR
Belki de; etrafımızda kalpleri ve düşünceleri ‘’BUZ’’ tutmuş insanlar olduğu için havalar bu kadar soğuktur ve biz bu yüzden üşüyoruzdur.
*
Edebiyat dünyası bir aile olsaydı eğer, şiir evin tenhada sessizce oturan uslu çocuğu olurdu.
*
İnsanoğlu yaşamı boyunca iki şeyi beceremedi. Sevmek ve ölümü kabullenmek. Sevemediği için öldürdü, ölümü kabullenemediği için de öldü.
*
Geçmişin tozlu raflarında sessizce duran insanlara selam olsun.
*
Uyumadan önce bir tutam Feridun Düzağaç dinlemek, birkaç satır Tuna Kiremitçi okumak insanın bütün hırçınlığını alıyor, öfkesini yok ediyor.
*
Platonik aşk, yanlış bir aşktan iyidir. En azından bir taraf gerçekten sever.
*
Şiir yazmaktan daha iyi bir şey varsa o da daha fazla şiir yazmaktır.
*
Nasıl oluyor da aynı gökyüzüne bakan, aynı yağmur altında ıslanan insanlar birbirlerini üzüyor, kırıyor, incitiyor?
*
Mesafeler diyorum bayım yeterince çoklar ve gereksizler.
*
Bir gün yanlışlıkla Barış Bıçakçı okuduk. Okuduktan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Yaptığımız en güzel yanlıştı.
*
Barış Bıçakçı okumuş insan bir daha iflah olmaz. Olmak ta istemez.
*
Biraz Emrah Serbes okusalardı dünya daha güzel bir yer olurdu. Okumadıklarını belli etmeseler yine dünya daha güzel bir yer olurdu.
*
Bazı kavramlarda level atlamanın sınırı olmaz. Olmasını da istemezsin zaten… (Özlemek fiiline anlamlar yüklerken…)
*
Mutluluklar zamansız gelir. Hiç beklemediğimiz anlarda hiç beklemediğimiz güzel şeyler gerçekleşir.
*
- Biz senin hakkını nasıl ödeyeceğiz?
- Gülümsemeniz yeterli
*
Acı çekmek, sevmek fiilinin zaman erozyonuna uğramış halidir.
*
Belkileri toplayıp, kendimizden çıkartıyoruz ve elde kalan koca bir sıfır.
*
Sadece egomuzu tatmin etmek için yaşıyoruz. Dünyada iyi, güzel kalıcı şeyler bırakmak için değil. Belki de bu yüzden zamanı gelince ölüyoruz.
*
Bir gece bütün iyi insanlar aynı yıldıza bakıp dua edecek. İşte o zaman gökyüzünün bir değeri olacak.
*
Rüyalar bilinçaltının sessiz çığlıklarıdır.
*
Bazen söyleyebileceğiniz tek söz ‘canın sağ olsun’ ve türevleridir.
*
Değer verdikleriniz üzülmesin diye siz üzülmeyi göze alırsınız. Hep yaparsınız ve hiç te pişman olmazsınız. Bu ve bunun gibi şeyler işte.
*
Kara bulutların rengi her zaman kara olmaz.
*
Savaşma !!! … Kitap oku, müzik dinle, şiir yaz, gülümse, çay iç, çocukları sev, dünyayı daha yaşanabilir hale getirebilmek için çabala ve her şeye rağmen mutlu ol.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.