- 478 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NATO FÜZELERİ VE SORULAR
NATO dost mu düşman mı, birileri açıklasın!
Çinden füze alma girişimimizi önlemeye çalışıyormuş bu NATO!
Yerli füze ya da uçak yapımını engelliyor.
Başka bir ülkeden alımımızı engelliyor.
Üstelik yurdumuzu silah deposu haline getirdiler.
Nereye gidiyoruz?
Ne oluyor?
Bazı aklı evveller diyecek olurlar ki; biz istedik bu silahları.
Ne kadar rahat bir cevap!
Sadece şu en mahrem yerimize sokulan Patriotları kısaca hatırlayalım mı?
Ortada fol ya da yumurta yoktu. Başbakan Erdoğan Uzakdoğu seyahatindeydi. Bir gazeteci “Dışişlerimiz Patriot istemiş?” diye soracak oldu. Sert tepki gördü:
-Kim uyduruyor bunları? İsteyecek olan varsa benim! Böyle bir şey yok! Sağır işitmez uydurur!
Diye azarlandı. Gerçekten Başbakan’ın böyle bir talebi olsaydı gazeteciyi azarlamaz, yuvarlak laflarla geçiştirdi. Aynı Başbakan yurda döner dönmez, kendinin böyle bir talebi olduğunu açıklamak zorunda kaldı. Bu gösteriyor ki irade kullanan kendisi değildir. Birileri çoktan işi kotarmıştır. O da imza atmak zorunda kalmıştır.
Halkı teselli etmek babından şunu söyledi:
-İstedik ama tetiği bizde olacak!
NATO yetkilileri derhal yalanladılar.
-Hayır tetik NATO merkezinde olacak!
Başbakan halkı rahatlatmalıydı. Yeni bir şey söyledi:
-Bunların paralarını biz vermek zorunda değiliz!
NATO derhal tepki gösterdi:
-Hayır, bedellerini siz ödeyeceksiniz!
Kısa süre sonra Patriotlar patır patır gelmeye ve mahrem yerlerimize konuşlandırılmaya başlandı.
Hiç hesapta olmayan şeyler de oldu:
Yabancı askerlerin Türkiye’ye kabulleri Anayasa’nın 92. Maddesi gereği TBMM nin kararıyla mümkün olur. Böyle bir karar alınmadığı halde, binlerce yabancı asker Patriotlarla beraber ülkemize girdi. Bizim bir generalimiz yanlarına sokulacak oldu da tartaklanıp geri kovuldu.
Şimdi şu soruları sorsak cevabı olan var mı?
-Bu patriotların getirilmesi talebi kime aittir?
-Başbakan’ın neden haberi olmadı?
-Patriotlarla beraber getirilen binlerce asker şimdi neredeler? Bunların Türkiye’de serbestçe dolaştıkları doğru mudur?
-TBMM kararı olmadan nasıl getirildiler? Bu Yüce Divan’lık bir konu olmayacak mı?
NATO ortağı olduğumuz için TBMM kararı gerekmez diye savunacak olanlar, Libya ve Afganistan’a gönderdiğimiz askerlerimiz için neden tezkere ve karar olayı yaşandı?
-Bu Patriotlar gerçekten Patriot mu? Denetleyebildik mi? Başka bir silah sokulmuş olabilir mi?
-Bu yabancı askerler ülkemizi karıştırmak için çalışıyor olabilirler mi? Çorum ve Kahramanmaraş olaylarındaki yabancı ajanların fitne ateşini nasıl yaktıklarını unuttuk mu?
-Bizim hür irademizle füze veya uçak yapmamızı neden engelliyorlar? Ya da başka bir ülkeden tedarik etmemize neden karışıyorlar?
-Ey milletimiz, ey aydınlarımız, ey askerlerimiz, ey milletvekillerimiz, ey bakanlarımız, ey siyasetçilerimiz, ey seçmenlerimiz, ey köşe yazarlarımız, ey akiller gurubu, ey danışmanlar! Rahat mısınız? Hiç endişe duymuyor musunuz? Bu sorular sizce yapmacık sorular mı?
Bizim içimiz içimize sığmıyor! Çünkü tarih okuduk! Çünkü mantığımız var! Çünkü Haçlı’yı tanıyoruz!
Ne kadar rahatsınız ey Akpartililer, ey yandaşlar!
Bu vatanda sizin ne kadar hakkınız varsa bizim de var! Bizim ne kadar sorumluluğumuz varsa sizin de var!
Bu NATO dost mu, düşman mı?..
Düşünme zamanı değil mi?
NATO SİLİNDİR GİBİ
Batının genlerindeki bilgi notu;
Vur, kır, yak, yık, soy, öldür, sömür, sil, indir!
Haçlının silahlı gücü şimdi NATO;
Üstümüze gelen koca bir silindir!
Ekrem Şama
[email protected]