- 897 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
BEN DE... BEN DE
BASINDAN-1
"Şimdiye kadar sadece sınır bölgesindeki illerden sağlık hizmeti alabilen Suriyeliler, bundan sonra, kamplara kayıtlı olma şartı aranmadan Türkiye’deki bütün devlet hastanelerinden ücretsiz yararlanabilecek. İlaçlarını serbest eczanelerden alabilmeleri için de protokoller imzalanıyor. Suriyeliler dışında kalan 60 bin mültecinin durumu ise şimdilik belirsiz.”
www.odatv.com/n.php?n=suriyelilere-tum-hastaneler-bedava-1510131200
BASINDAN-2
“Suriyeli mültecilere Türkiye’de sınavsız üniversite.
Suriyeli mülteciye Türkiye’de üniversite kapısı açıldı. YÖK, Suriye’de okuyan öğrencilerin zaman kaybının önüne gelmek için sınırdaki illerde bulunan 7 üniversitede "özel öğrenci" olarak okuma hakkı verdi. Mültecilerin kayıt yaptırması için hiçbir belge istenmeyecek, sadece beyanda bulunmaları yeterli olacak.”
www.cumhuriyet.com.tr/?hn=366816
Otuz seneye yakın devlete hizmet ettim ve emekli oldum. Bir rahatsızlığımdan dolayı kontrolünde olduğum doktorum, on gün süre ile tansiyonumun takibini istedi. Bugünler bayram ve bu sebeple her yer kapalı. Birkaç gün, Eğitim ve Araştırma hastanesinin Acil Servisine giderek tansiyonumu ölçtürdüm.
Dün:
Tansiyon ölçen nöbetçi görevli : " Dışarıda eczanede ölçtüreceksiniz" dedi.
Görevliye" Bu güne kadar burada ölçtürdüm, hem bugün tatil eczaneler kapalı!" dedim.
Görevli:
"O zaman kayıt yaptıracaksınız, kayıt yaptırmanız halinde de maaşınızdan para kesilir." dedi.
Çarem yok. Kayıt yaptırdım ve tansiyonumu ölçtürdüm.
Elin adamının hastanelerimizden bedava yararlandığı bir zamanda, devlete onca yıl hizmet etmiş birinden tansiyonunu ölçmek için para isteyen/kesen devleti kınıyorum.
VE SURİYE’Lİ OLMAK İSTİYORUM! (Ama özgür Suriyeli)
Hangi makama müracaat etmeliyim… Bilen var mı?
Bu durumda tansiyonumum kaça çıktığını merak ediyorsanız hemen söyleyeyim:
Tavan yaptı elbette.
Bugün:
Üniversite sınavlarına hazırlanan kızım karşıma dikildi.
"Baba, ben de… Ben de Suriyeli olmak istiyorummmmm.... N’oluuuur!" diye.
Ben de "Vallahi iyi olur kızım. Beni dershaneye para vermekten kurtarırsın!" dedim.
Yarın:
Hanımı da Suriyeli yapmak için karşımıza bir fırsat çıkarsa ben diyeyim ki; "Kaymaklı kadayıf", siz deyin ki; "Ballı börek" olacak.
O zaman; ailecek değmeyin keyfimize.
Bekir GÜÇLÜER
YORUMLAR
Hangi makama müracaat etmeliyim… Bilen var mı?
En büyük makam ALLAH (c.c)
Önümüzde bir seçim sandığı !
Koyunları saymasak ....
Suriye'li olmak çözüm değil insanın aklına gelen başına gelir.Özal zamanında sınır kapıları dışarıya açıldığında bu gün yaşanan rezillikler o zaman da yaşandı zincirleme devam ediyor ..Bunlar birer oyun haa ünv sınavları konusunda gösterilen çifte standart uygulaması yaa biz bu ülkede neyiz kimiz dedirten cinsten suçlusu elbette biz .Halk her zaman siyasetin oyuncağı oldu ..yarın Suriye öbür gün başkaları içimize sızmaya devam ediyor.
ALLAH BU HAİNLERİ BİR AN ÖNCE İÇİMİZDEN DEF ETSİN
ERKEN SEÇİM.............!!!!!!!
saygılarımla..
Birselamver25 tarafından 10/20/2013 12:58:31 PM zamanında düzenlenmiştir.