- 614 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
bu gece ben ay
-tanrım, bu sıvı çok karanlık..korkmuyor musun..?
-yo hayır, tam olarak haz aldığım da bu zaten..
bi yudum daha..
ve şimdi..
Bugün birşey yapmaya karar verdim.Noktalama işaretlerinin ırzına geçmeyeceğim.
Sanırım onlarla anlaşabiliriz.
Dünden beri bir şarkı dinliyorum, ezgisi müthiş..of yapamayacağım..
bu incelikler bana göre değil..
çok heyecanlı olduğum için neresinden başlayacağımı bilemiyorum..
bugün hayatımın en önemli parçalarıyla bi aradaydım..bi makarna salatası arasında koca hayatlar..
tanrım onlarsız bi hayat düşünemiyorum..
annemler birilerinin nişan, kına, düğün merasimlerinden birine gitmişler..eve az önce geldim ve kimseyi bulamadım..
biraz kendimle eğlenmeyeli çok olmuştu..
belki de kalkıp biraz tango yapmalıyım..ya da bi kısa film çekmeliyim tekrardan..
itiraf etmeliyim ki, daha önce çektiğim bi kısa filmim yok, neden bi anda böyle dedim bilmiyorum..
erik ağacıma biriktirdiğim yazılarım yarım kaldı çünkü ucum bitti..
birazdan mehmete gidip uç isteyeceğim..umarım evdedir..
pazartesiye ne kadar da az kaldı..
karşısına geçip en azından tebessüm etmeliyim..
çok sıkıldım..keşke esmayı felan çağırsaydım..
bi de çok ateşim var..yüreğim çok sıkıldığında vücudum bunu ifrazata geçerek diğer insanlara bildiriyor..
sanırım çok kırık olduğumdan cümlelerim yulardan salınıyor..
nasıl ama.."yulardan salınmak"..bunu dedemden öğrendim..
heyy siz- neden arada dedenizle muhabbet etmeyi denemiyorsunuz..?
yeni doğmuş fare yavrularını canlı canlı sobaya atacak kadar zalim de olsalar, emin olun size öğretecek bişeyleri vardır..
benim yaşamam gereken yerin bu dünya olduğundan emin değilim..
bütün portatif verileri değiştirerek düşler ülkeme benzetmeye çalışıyorum..
şu bulutlar aşağılara, kitaplar sağlı sollu pamuk şeker duvarlara, en güzel parfümlerim de kardan kapılarımın eşiğine..
birileri bana balon almayalı öyle uzun zaman oldu ki..ve sanırım babamdan başka kimse bana balon almadı..
dert mi, değil..belki pamuk şekerim gibi bunu da ben ısmarlamalıyım kendime..
salı günü, üsküdarda sahil boyu yürürken pamuk şekerimin bana eşlik etmesi ne güzeldi..
ve motorla kabataşa geçerken asistanım elifle paylaştığımız peynirli sandviç..
tanrım,
beni büyütmek için erken bi zaman seçmiş olmalısın..
belki de ben fazla fazla istiyorumdur çocuk olmayı..
vapurda arkadaşlarıma ece ayhan okuyorken insanlar bana çok garip bakıyorlar..
ve bazı arkadaşlarım da..
evet biraz marjinal olduğum doğru ama,
midemle bağırsaklarım onlarınkiyle aynı yerde..
neyse,
arpie şimdi gitmeli..
puslu kıtalar atlasında kendi ülkemi arayacağım..bulamazsam loop ayarlarıyla oynayıp bütün veri tabanının çökerteceğim..
lalalala..
YORUMLAR
mavi bir balon aldım sana içine elma şekeri ,babazula'nın türküsünü-ben bir martı olsam-erik ağacından sevgi eriklerini,dedenin sevgi dolu gözlerini ece ayhan şiirleri
bi paket uç.birde keman kutusu biriktirim yaz sakla içine kutunun ve paylaşacağın zaman aç kutunu okuyalım
lalllallaaa mavi olsun pazartesi..