SEÇİM BARAJI ve SEÇMENDEN TEŞEKKÜR
T.B.M.M.: Türkiye Büyük Millet Meclisi. Türk Dil Kurumu bir zahmet, bu dört harfin açılımının gerçek anlamını, açıklamasını biz kamuoyuna duyursun. Siyasi açılımı şu, dilbilbilgisi anlamı da şudur, diye özellikle belirtilsin ki, biz cahil halk da bilelim, bilgilenelim. Şimdiden teşekkür ediyorum, çağrıma kulak verileceği ümidiyle.
Benim kullandığım oylar nereye, hangi desteklemediğim, hatta politikalarına karşı olup belki de tam zıttı düşüncelere, çözüm önerilerine sahip olduğum parti ve parti guruplarına gidiyor. El insaf, seçim barajı bahaneleriyle gasp edilen oyumu sizlere vermek istesem, zaten gönül rızasıyla veririm. Anayasal ve yasal düzenlemelerle benim sözde özgür tercihimle kullanmış olduğum oylarımı neden çalıyorsunuz?
Efendim, ülke bütünlüğü, ulusal çıkarlar, dirlik, düzen vs. vs. bu, şu mu demek oluyor? Ey seçmen, sen salaksın, hangi partiye oy vermen gerektiğini bilmezsin, biz gereken düzenlemeleri yaptık, senin akılsızca kullandığın oyları biz üstün akıllılar yine senin adına hangi parti ve partilere bölüştürülmesi gerekiyorsa oraya kanalize ediyoruz ve de edeceğiz.
İnanırmısınız ne kadar minnetkar kaldım, tahmin bile edemezsiniz. Yahu biz seçmenlere ahmaklığımızı, bilinçsiz ve irade yoksunu olduğumuzu bu kadar net ve açık bildiriyordunuz ve ne yazıktır ki, biz şu ana kadar bu iyiliklerinizi, üstün hizmetlerinizi, fedakârlıklarınızı algılayacak düşün melekelerine sahip bir beyine dahi sahip değilmişiz. Tüm içtenliğimle söylüyorum ki, ne kadar mahçubum, bilemezsiniz.
Yalnız, siz değerli üstün akıl ve zekâ sahiplerinden bir ricam daha olacak; ne olur, biz yetersiz seçmen, pardon seçememenlere son bir iyilik yapın, Anayasal ve yasal düzenlemeler ile bizlere birer vasi tayin edin ve bizleri bu mahçubiyetten kurtarın. İnanıyorum, siz isterseniz yaparsınız.
Şimdiden teşekkürlerimi bildiriyor, saygılar sunuyorum. Büyüksünüz!
Şair Yazar Kemal ALKAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.