Gül ve Papatya
Gül ve Papatya...
Ayrılmaz ikili onlar..
Birbirlerini öyle çok seviyorlar ki ..
Özlemleri dinmek bilmiyor..
İkisi de birbirlerine kavuşacakları anı bekliyorlar..
Öylesine seviyorlar ki birbirlerini..
Bitmeyecek bir sevda bu diyorlar..
*
Sonra bir konuşma geçiyor aralarında ;
"Çok güzel bir rüya gördüm" diyor Papatya .
Gül’ü hemen kollarına alıyor biricik sevdiğini.
Ve anlatmasını bekliyor usulca .
Başlıyor papatya anlatmaya...
-"Senle ben" diyor. İkimiz uçsuz bucaksız bir papatya tarlasındayız. Papatyaların arasına yatmış uzun uzun konuşuyoruz. Burnumuzda papatyaların kokusu , kollarında ben .
Öylece uzanmış seni , kokunu , güzelliğini kalbime kazıyorum . Kalbimden geçenler kalbime sığmıyor. Haykırıyorum birden bire.. "Seni çok seviyorum" diyorum. Gülüyorsun gelip alnıma küçük bir öpücük konduruyorsun. Sımsıkı sarılıyorum sana..
Sevdiğinin gözlerine bakıyor Gül. Güzel gözlerinden usulca öpüp kollarına alıp sımsıkı sarılıyor bir tanecik papatyasına.. Saçlarını koklayıp sayısız öpücükler konduruyor.. "BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM PAPATYAM" diye haykırıyor Gül..
Ve birbirlerinin kollarında gözlerini birlikte geçirecekleri güzelliklere dikiyorlar..
Birbirlerinin kollarında geleceklerini düşünüp , tatlı hayallere dalıyorlar.. Birbirlerinin kalplerinde sonsuza kadar atmak üzere sokuluyorlar birbirlerine..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.