- 2163 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MÜNAFIK
MÜNAFIK
İslamiyet TELKİN değil TEBLİĞ dinidir HALKA VERİR TELKİNİ KENDİ YUTAR SALKIMI zihniyeti ruhbandır münafığa aittir İslam’ı işgal etmişlerdir.
Müminin en büyük düşmanı Münafıktır zira davranışı görünüşü aynı mümin gibidir ama kalbi zihniyeti şeytana esirdir İslam’ın esareti bitmelidir.
Mümin İslamı münafıktan temizlemedikçe, arındırmadıkça Peygamberin emri olan İslamı Dünyaya yayma ülküsü Avrasya’ya sıkışıp kalacaktır.
Apaçık bellidir ki Münafıkları da İslam’ın rakibi olanlar DÜŞMANIMIN DÜŞMANI DOSTUMDUR ilkesiyle desteklemekte iktidar ile hükmettirmektedir.
Yobazlık İslamın üzerindeki ölü toprağıdır ve bir cendere içinde sıkıştırmaktadır. Gafillerde onun ışıltılı hükmetme gücüne kanmaktadır.
Allaha inanç kişiseldir Herkes hesabını tek tek verecektir. Dinini imanını korumak işgalden uzak tertemiz gelecek nesle aktarmak ibadettir.
Yarab şahit ol sana can peygamberine tebliğ dinine iman kitabına inanç borcum var; müminlerine ise onları münafıklardan ayırma borcum var.
Yarab bugün sana inananların yarısından fazlası cahil üçte bir aç dörtte biri kurak topraklara ram sebep olan münafıkları gazabınla tanıştır.
Yarab asırlardır senle arama girdiler senin kolaylık dinin İslam hem yayılmaması hem de rantını toplaması için üşüşen Münafıkları helak eyle!
Yarab dinini acz içinde olan atalarımızdan tahrif edilmiş olarak aldık işgal edenlerin torunlarından temizlemek için bize birlik dirlik ver.
Yarab dininde zorlamak yoktur gönüllü teslimiyet vardır Münafıkların sana hazır gönüllerde yarattıkları kuşkuları dağıtmak için bize güç ver.
Yarabbi keramette delalette sana ve peygamberine mahsustur. Büyücülük, muskacılık, falcılık, üfürükçülükle geçinenlerin şerrinden bizi koru.
Yarabbi senin dinin şekil kural görüntü giyim ve her türlü ayinden zikirden müstesnadır putlaşma yoktur. Bizi amel ve niyet dini İslam’a kavuştur.
Yarabbi bütün müminleri cahil kendilerini de akıllı sanan Allah’la Kul arasına girip kendisine ekmek kapısı yapan bağnazları bizden uzak tut.
Yarabbi şu an İslam Coğrafyasındaki devletler aşiretler, aileler, cemaatler, tarikatlerin savaş alanıdır kullarını o savaş zulmünden koru.
Yarabbi temiz, gerçeğe susamış mümin adaylarında eylemleriyle İSLAMİFOBİ yaratan TERÖRİST’leri ŞEHİT diye pazarlayanların oyunlarını açık et.
Yarabbi biliyoruz ki bağnazları yobazları softaları münafıkları kendimizi sınav edelim diye musallat etmektesin nefsimizi iştahlarından koru.
Yarabbi senin dininle şeytanın mücadelesinde Adem neslinin senin verdiğin akıl ve baliğle galip çıkması için ilmimizi fikrimizi sağlam kıl.
Yarabbi Müminle Kafirin savaşında kafire ihtiyat kuvveti olup aramıza Truva atı gibi sızan münafıkları görme gücü ve teşhir etme imkanı ver.
İnanma sana dinin bütün güzelliklerini kuşanmış olarak gelecekler onlara biat için geçici saadet ve refah vaad edecekler inanma kanma yanma.
Sakın kanma dillerinde Allah zikri varken akıllarında şeytan fikirlerinde yalan zihinlerinde talan var onlar münafıktır inanma kanma yanma.
Sana aş iş eş vaad ederler sonra biat /tebliğ görevi verirler görevlerinin altında Rabbinin değil şeyhinin mühürü vardır inanma kanma yanma.
Ümidini kestiğin, yaşama savaşından yorulduğun en zayıf anında yanaşırlar Rabbinin şefkatini sunup şeyh’e itaat isterler inanma yanma kanma.
Mümin kardeşim biliyorum dünyanın yükü ağırdır ama onu ağır yapan yine o münafıklar ve kafirlerdir seni açlıkla terbiye ettiler sus dediler.
Rabbin sana son peygamberi gönderdi artık sadece aklınla ve kalbinle başbaşasın başkada bir mürşidin yoktur münafığı bulup teşhir edeceksin.
Ey Mümin Allah seni akıl ve ilimle donatmışken Münafığı ayırt edecek idrağı kullanmıyorsan bu artık senin tercihindir, suçu da sana aittir.
Münafığın şer denizine girip yüzüşün ordan sahte cennetle kendini kandırışının cezası da gazabı da sanadır ama rabbinin kapısı af kapısıdır.
Sakın Unutma...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.