Severek Ayrılmak
Severek Ayrılmak
Duydum ki bir hüzün dolmuş dün gece gözlerine. Hani ağlaya ağlaya bitiremediğin yaşlar birikmiş yüreğinde. Kalbin titrerken, dizlerin de tutmaz olmuş zemheri gecede. Bir köşeye sığınıp oracıkta kalırken bomboş ellerin ile, Hani sanki takvimlerdeki yıllara aylar öyle dar gelmiş ki, Hani önce seversin de sonra bitersin ve yıllarca açılar yakar da seni, Sığmaz olur göğsüne bir zıpkın gibi saplanıp deler geçer yüreğini ve saat saat çekilirken kanın damarlarından saniye saniye de, Günlerin haftalara olan nefretine şahit olursun hani, Acı acı inlerken ardına bakarak ve her baktığında gördüğün duvarların, Etrafına ördüğü korkuları görürsün bir anı gibi ve bir umut beklersin Allah tan. Tüm umutların ise bir kördüğüm gibi aklına saplanmasına isyan edersin geceler boyu Ve gündüzlere inat uyanmak istersin sabahlara. Ama sabah olmaz bu gece de sende. Güneşin bile hayalini kurmaya kalksan aydınlatacağı yerde seni, Yaklaştıkça yakar geçer kalbini, hayatını bitip yaşamının ilk günü gelir aklına ve Durur dünya gözlerinde, terden sırılsıklam olan bedenin üşür temmuzun tam ortasında. Ellerin zaten buz kesilmiştir, ayak parmakların ise birbirine yapışmıştır kalkmak istediğinde. Ama ne çare sanki bitmiş bir ömrün son durağında yaşıyorsun ve yeniden doğmak için, Açıyorsun ellerini gökyüzüne, istersin Yüce Rabbinden bir gün daha ilave etsin ömrüne diye. Öyle zor ki, Sanki ölmüşün de son anını tekrardan yaşa diye, tekrardan göndermişler seni dünyaya Yada cehenneme düşüp ilk cezanı vermişler kalbine. Git aşık ol sev ve severek ayrıl demiş melekler sanki. Yüreğine ateşten bir gömleği kendi ellerin ile giyip yakmışsın kendi ellerinle kendini. Vurmuşsun en dibine aşkın ve saklanmışsın en kör çukuruna ve yine oracıkta bulmuşsun ayrılığı. Sanırım bunlar dün geceydi ve İyi tarafından baktığım bir anındı senin ve yine gözlerinde görünen bir günlük yaşamdı. Ama hesaba katmadığım bir şey daha vardı..O da YARINLAR...Her gün aynı geceyi yaşamak ve gündüzlere taşımak. Akıl almaz bir işkenceyle mahşeri yaşamaktır SEVEREK AYRILMAK...
.
.
.
Mawish
.
.
.
Severek Ayrılmak - Mawish - Makale