- 1494 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
AŞUR NERELİ?
AŞUR NERELİ?
Dışarıda kalıp mağdur olursan,
Dert keder paylaşmak istersen,
Gelecekte umut kesersen parasız naçar düşersen ödemeli bilet kes.
Bana gel.
Nereye dersler ana dolunun göbeğine de.
Samsun çorum tokatın ortası de.
Mis kokan elmaları var de.
Orta kara denizli Anadolu nun ta göbeği de.
Askeri kışlası var,çavuş talimgahı,yeşil ırmak ortasında akıyor de.
Verimli toprakları var yılda üç mahsul yetişiyor bir ovası karasenir köyünde uzman bahçıvanları var de..
Her mahsul yetişir şeker pancarı baş tacı,kantarda geçmek için on kilometre traktör kuyruğu olur de.
Demir yolu var karsa doğuya hayvan yemi yüklenir de.
Kayabaşı köyü her Milet var ahırı gülü kokusu üç metre boyunda uzanmış mezarı olan ser çobanı var de.
Üç yüz metre yer altında sızan sıcak suyu gözlek kaplıcası var de.
Çok eskiye dayanan doktoru marketi eczanesi olan ata bey çiftliği var de.
Yöreyi yazan dip not tutan yazar yunus efendisi,bakkal yunusu,muhtar ekremi, üretken usta kürdün mustığı,çatal kafalı,pepe durmuşu badiğin ismaili, bekçisi dıdışın osmanı, oluz köyüne de.
Küçük kardeşi kaleboğaz köyünün sağına düştüğünü Amasya merkeze bağlı zara nahiyesine kayıtlı de.
Çorumun Mecitözüne bağlı dağsaray köyünün alt tarafına doğusuna,kalecik köyünün güneyine çulpara köyünün kuzeyine düşer de.
Yine bulamadıysan top çam evliyasını sor, kele arkası,sarı bayır,göğ çay,sakızlık, boz geliş ,keklik pınar,aşağı çeşmeyi mevkileri var de.
Bulamadıysan kiseleri,zarö gili,hasan ağayı sor,Hüseyin nin oğlu de, bulamadıysan kurpas evliyasını var de.
Deki çocukları çok seviyor ömrünü sevgiye saygıya adamış kul hakkı yememiş son lokmayı aç olana vermiş,namusuz,bencil,günü birlik düşünenden,atasını yolundan gitmeyen inkar eden,namusuzlarla sidik yarışına girenlerden nefret eden,emekten alın terinden yana olan beş duyusu sağlam üç maymunu oynamayan her düşünceye değil doğru olana saygı duyan yanlışa baş kaldıran, eline beline diline sadık olan gökdere köyü doğumlu aşur şahinde.
Bu adresle de beni bulamadıysan gelmene gerek yok !
13.10.2013 Aşur ŞAHİN.
YORUMLAR
saygı duyan yanlışa baş kaldıran, eline beline diline sadık olan gökdere köyü doğumlu aşur şahinde.
Bu adresle de beni bulamadıysan gelmene gerek yok !
ne güzel kendinizi tanımlamışsınız şairim..
kimbilir bir gün misafiriniz olabiliriz ..
duygulandım gözlerim doldu şiir dostum..
tebrikler..selam ve sevgilerimle..
hayırlı akşamlar..